Teaching Πολιτική και υπηρεσίες πληροφόρησης
Course Title
Πολιτική και υπηρεσίες πληροφόρησης
Course Code
Π-2030
Status
In progress
Start Year
2017
End Year
2024
Semester
Β
Person(s)
Level
Undergraduate
URL
Description
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα έχουν αποκτήσει:
Γνώση: οι φοιτητές θα μπορούν να αναγνωρίσουν, να περιγράψουν και να συνδυάσουν σε πρακτικό επίπεδο τις διάφορες υπηρεσίες των οργανισμών πληροφόρησης. Οι φοιτητές
θα γνωρίσουν τα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με έμφαση στο Facebook, Twitter και LinkedIn και πως αυτά χρησιμοποιούνται από τους οργανισμούς πληροφόρησης
για την προώθηση των υπηρεσιών τους.
Κατανόηση: οι φοιτητές θα μπορούν να διακρίνουν τις ομοιότητες και τις διαφορές των υπηρεσιών πληροφόρησης, αλλά και να συμπεραίνουν ποια/ες χρειάζεται/ονται κάθε φορά από
τον κάθε οργανισμό πληροφόρησης.
Εφαρμογή: οι φοιτητές θα μπορούν να δουν στην πράξη πως διαμορφώνονται οι υπηρεσίες στους οργανισμούς πληροφόρησης και πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν
στην προώθηση και χρήση των υπηρεσιών τους από το ευρύ κοινό.
Ανάλυση: οι φοιτητές θα μπορούν να συνδυάσουν τις διαφορετικές υπηρεσίες για έναν οργανισμό πληροφόρησης και να χρησιμοποιήσουν και διαφορετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης για
την προώθηση των υπηρεσιών πληροφόρησης του οργανισμού.
Σύνθεση: οι φοιτητές θα μπορούν να εξηγήσουν την αναγκαιότητα ανάπτυξης και υιοθέτησης των διαφορετικών υπηρεσιών από τους οργανισμούς πληροφόρησης και διασύνδεσής τους με
διαφορετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αξιολόγηση: οι φοιτητές θα μπορούν να συγκρίνουν περιπτώσεις που ίδιες υπηρεσίες χρησιμοποιήθηκαν από τους οργανισμούς πληροφόρησης, ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης
χρησιμοποιήθηκαν και να αναγνωρίσουν καλές πρακτικές.
Γνώση: οι φοιτητές θα μπορούν να αναγνωρίσουν, να περιγράψουν και να συνδυάσουν σε πρακτικό επίπεδο τις διάφορες υπηρεσίες των οργανισμών πληροφόρησης. Οι φοιτητές
θα γνωρίσουν τα διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με έμφαση στο Facebook, Twitter και LinkedIn και πως αυτά χρησιμοποιούνται από τους οργανισμούς πληροφόρησης
για την προώθηση των υπηρεσιών τους.
Κατανόηση: οι φοιτητές θα μπορούν να διακρίνουν τις ομοιότητες και τις διαφορές των υπηρεσιών πληροφόρησης, αλλά και να συμπεραίνουν ποια/ες χρειάζεται/ονται κάθε φορά από
τον κάθε οργανισμό πληροφόρησης.
Εφαρμογή: οι φοιτητές θα μπορούν να δουν στην πράξη πως διαμορφώνονται οι υπηρεσίες στους οργανισμούς πληροφόρησης και πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν
στην προώθηση και χρήση των υπηρεσιών τους από το ευρύ κοινό.
Ανάλυση: οι φοιτητές θα μπορούν να συνδυάσουν τις διαφορετικές υπηρεσίες για έναν οργανισμό πληροφόρησης και να χρησιμοποιήσουν και διαφορετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης για
την προώθηση των υπηρεσιών πληροφόρησης του οργανισμού.
Σύνθεση: οι φοιτητές θα μπορούν να εξηγήσουν την αναγκαιότητα ανάπτυξης και υιοθέτησης των διαφορετικών υπηρεσιών από τους οργανισμούς πληροφόρησης και διασύνδεσής τους με
διαφορετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αξιολόγηση: οι φοιτητές θα μπορούν να συγκρίνουν περιπτώσεις που ίδιες υπηρεσίες χρησιμοποιήθηκαν από τους οργανισμούς πληροφόρησης, ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης
χρησιμοποιήθηκαν και να αναγνωρίσουν καλές πρακτικές.