Teaching Μάρκετινγκ και επικοινωνία
Course Title
Μάρκετινγκ και επικοινωνία
Course Code
Π-5050
Status
In progress
Start Year
2017
End Year
2024
Semester
Ε
Person(s)
Level
Undergraduate
URL
Description
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα έχουν αποκτήσει τα εξής:
• Γνώση των βασικών εννοιών και της ορολογίας που σχετίζεται με την επιστήμη της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ.
• Κατανόηση του κεντρικού ρόλου της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ στην προώθηση υπηρεσιών, καθώς και των ιδιαιτεροτήτων που έχουν οι πολιτιστικοί οργανισμοί στην επιλογή
στρατηγικών προώθησης των υπηρεσιών τους.
• Δυνατότητα να αναλύσουν και να προτείνουν ένα πρόγραμμα προσέλκυσης και ανάπτυξης κοινού, με πλήρη αξιοποίηση των διαφορετικών εργαλείων του μάρκετινγκ.
• Τη δυνατότητα αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και των διαφορετικών στρατηγικών και εργαλείων προώθησης των υπηρεσιών σε πολιτιστικούς οργανισμούς.
• Γνώση των βασικών εννοιών και της ορολογίας που σχετίζεται με την επιστήμη της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ.
• Κατανόηση του κεντρικού ρόλου της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ στην προώθηση υπηρεσιών, καθώς και των ιδιαιτεροτήτων που έχουν οι πολιτιστικοί οργανισμοί στην επιλογή
στρατηγικών προώθησης των υπηρεσιών τους.
• Δυνατότητα να αναλύσουν και να προτείνουν ένα πρόγραμμα προσέλκυσης και ανάπτυξης κοινού, με πλήρη αξιοποίηση των διαφορετικών εργαλείων του μάρκετινγκ.
• Τη δυνατότητα αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και των διαφορετικών στρατηγικών και εργαλείων προώθησης των υπηρεσιών σε πολιτιστικούς οργανισμούς.