DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSakas, Damianos-
dc.contributor.authorΚατσίκη, Μαρίνα-
dc.date.accessioned2023-10-11T19:28:32Z-
dc.date.available2023-10-11T19:28:32Z-
dc.date.issued2021-03-04-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/101-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να τεκμηριώσει την συμβολή του νευρογλωσσικού προγραμματισμού (NLP) σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας, τόσο σε εταιρικούς οργανισμούς όσο και σε διαπροσωπικό επίπεδο. Στόχος είναι ο επικοινωνιακός συντονισμός, προκειμένου να επιτευχθεί η μεταφορά μηνυμάτων σε επιχειρηματικές στρατηγικές διαπραγματεύσεις. Αρχικά αναλύονται τρείς ενότητες του NLP, ο συνδυασμός επικοινωνιακών μεθόδων, το κιναισθητικό λεξιλόγιο και η δημιουργία κοινών εμπειριών. Στην συνέχεια μετά την πλήρη αρθρογραφική κάλυψη, έπεται η ερευνητική προβληματική που περιλαμβάνει ερωτήματα των αξόνων, με κυρίαρχη κατεύθυνση τα αναπτυσσόμενα συναισθήματα και τη συμπεριφορά των συνομιλητών, που δημιουργούν φαινόμενα επικοινωνιακής δυσκολίας. Η ερευνητική μεθοδολογία που αντιμετωπίζει το σύνολο των ερευνητικών ερωτημάτων είναι πολλών σταδίων. Η κατάρτιση του ποσοτικού ερωτηματολογίου στηρίχθηκε σε σύγχρονη αρθρογραφία αλλά και σε βιβλιογραφία που αποτελεί θεμέλιο λίθο για τις επικοινωνιακές ιδιότητες. Στη συνέχεια το ερωτηματολόγιο διαμοιράστηκε σε πλειάδα στελεχών του Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα προκειμένου στατιστικά να ερμηνευτούν οι διαφορές στάσεως σε εταιρικές επικοινωνίες. Τα εξαγόμενα στατιστικά μεγέθη έδωσαν την ευκαιρία για την εξαγωγή συμπερασμάτων σε σχέση με την επικοινωνιακή δεινότητα των συνδιαλλαζόμενων και πως αυτή επηρεάζεται από τα συναισθήματα που τους προκαλούνται κατά την διάρκεια της διαπραγμάτευσης. Ο δυσδιάστατος ρόλος της στατιστικής ανάλυσης ολοκληρώνεται δίνοντας δεδομένα για την μοντελοποίηση της διαδικασίας. Στη συνέχεια αναλύεται θεωρητικά η επιστήμη της Ανάλυσης Δεδομένων. Μια επιστήμη που προσελκύει όλο και περισσότερο την προσοχή των ερευνητών τα τελευταία χρόνια. Η ανάπτυξη της ανάλυσης δεδομένων στον τομέα της επιχειρηματικής επικοινωνίας αυξάνεται ταχύτατα. Το εργαλείο που επιλέχθηκε για την μοντελοποίηση και προσομοίωση του προβλήματος είναι τα Ασαφή Γνωστικά Δίκτυα (Fuzzy Cognitive Maps – FCM). Μοντελοποιώντας τα δεδομένα από την έρευνα, μας δίνει την ευκαιρία να προσομοιώσουμε μέρος τους και να εξάγουμε συμπεράσματα αναφορικά με το ποιόν άξονα από τους συμμετέχοντες πρέπει να βελτιώσουμε στην διαπροσωπική επικοινωνία προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη διαπραγμάτευση των συναλλασσόμενων μερών.en_US
dc.format.extent104-
dc.language.isoelen_US
dc.publisherUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςen_US
dc.subjectΕπιχειρηματική επικοινωνίαen_US
dc.subjectΝευρογλωσσικός προγραμματισμόςen_US
dc.subjectΜοντελοποίηση επικοινωνιακών διαδικασιώνen_US
dc.subjectΑσαφείς γνωστικοί χάρτεςen_US
dc.titleΗ εφαρμογή του νευρογλωσσικού προγραμματισμού στα πλαίσια στρατηγικής εταιρικής επικοινωνίαςen_US
dc.typeBachelor Thesisen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.programΠτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςen_US
dc.contributor.committeememberSakas, Damianos-
dc.contributor.committeememberKoulouris, Alexandros-
dc.contributor.committeememberKyriaki - Manessi, Daphne-
dc.linkhttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-243en_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeBachelor Thesis-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

23
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.