DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPetrogiannis, Konstantinos-
dc.contributor.authorPenderi, Efthymia-
dc.date.accessioned2024-02-21T12:06:08Z-
dc.date.available2024-02-21T12:06:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifiergoogle_scholar-el5n6k0AAAAJ:QIV2ME_5wuYC-
dc.identifier.issn2459-3737-
dc.identifier.otherel5n6k0AAAAJ:QIV2ME_5wuYC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1072-
dc.description.abstractΕνώ οι περισσότεροι συγγραφείς και ερευνητές συμφωνούν για τη σημασία της γονικής εμπλοκής στην ενίσχυση της ποιότητας της εκπαίδευσης, υπάρχει ασάφεια αναφορικά με την προέλευση, τη φύση και τις εννοιολογικές αποχρώσεις που συνιστούν τη δομή της. Η παρούσα εργασία εστιάζει στην έννοια και τη λειτουργία της γονικής εμπλοκής υπό το πρίσμα του «εκπαιδευτικού θύλακα» του παιδιού. Πρόκειται για ένα θεωρητικό σχήμα με εμπειρική εφαρμογή, το οποίο προκύπτει συνδυάζοντας τις βασικές θεωρητικές θέσεις της βιο-οικολογικής προσέγγισης του Urie Bronfenbrenner και του «αναπτυξιακού θύλακα» των Super και Harkness. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται όχι μόνο στις πρακτικές που εφαρμόζουν οι γονείς αλλά και στις σχέσεις που αναπτύσσουν και τις απόψεις που διαμορφώνουν καθώς εμπλέκονται στην εκπαίδευση του παιδιού, στη βάση των διαφοροποιημένων αναπτυξιακών και εκπαιδευτικών αναγκών των παιδιών σε κάθε ηλικιακή περίοδο.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΔιάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσηςen_US
dc.sourceΔιάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης 3, 97-122, 2017-
dc.subjectΓονική εμπλοκήen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικός θύλακαςen_US
dc.subjectΒιο-οικολογική προσέγγισηen_US
dc.subjectΑναπτυξιακός θύλακαςen_US
dc.titleΗ γονική εμπλοκή υπό το πρίσμα της θεώρησης του" εκπαιδευτικού θύλακα" του παιδιούen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume3en_US
dc.identifier.spage97en_US
dc.identifier.epage122en_US
dc.linkhttps://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/dialogoi/article/view/14050en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-5462-8977-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Articles / Άρθρα
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

23
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.