DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSakas, Damianos-
dc.contributor.authorΤουτουδάκη, Μαρία-
dc.date.accessioned2023-10-11T20:11:42Z-
dc.date.available2023-10-11T20:11:42Z-
dc.date.issued2021-03-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/109-
dc.description.abstractΟι οργανισμοί πληροφόρησης και πιο συγκεκριμένα οι βιβλιοθήκες οφείλουν να χαρακτηρίζονται από διαλλακτικότητα και προσαρμοστικότητα με απώτερο στόχο την εκπλήρωση των επιθυμιών των επισκεπτών τους. Η έλευση του διαδικτύου σε συνδυασμό με την ραγδαία ανάπτυξή του αποτέλεσαν το έναυσμα για την προσέλκυση ολοένα περισσότερων επισκεπτών. Οι βιβλιοθήκες από πολύ νωρίς αντιλήφθηκαν την αναγκαιότητα του μάρκετινγκ παρά των μη κερδοσκοπικό τους χαρακτήρα. Γνώριζαν πως αν επιθυμούσαν την προσέλκυση περισσότερων κρατικών κονδυλίων και δωρεών έπρεπε να προβάλλουν την εικόνα τους προς τα έξω. Η εφαρμογή του μάρκετινγκ σε πολιτιστικούς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς αποτελεί μια δύσκολη διαδικασία. Η εσωτερική οργάνωση αλλά και το όραμα ενός πολιτιστικού οργανισμού απέχουν παρασάγγας από εκείνον ενός κερδοσκοπικού οργανισμού. Στον 21ο αιώνα όμως ακόμα και οι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί εάν επιθυμούν να συνεχίσουν να προσφέρουν και ταυτόχρονα να μπορούν να επιβιώνουν είναι απαραίτητο να υιοθετήσουν μια εξωστρεφή και ανταγωνιστικότερη εικόνα. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού είναι απαραίτητη η υιοθέτηση των τεχνικών μάρκετινγκ. Με την εφαρμογή των τεχνικών μάρκετινγκ στοχεύει στην αύξηση τόσο των κερδών όσο και των επισκεπτών. Η εφαρμογή των τεχνικών μάρκετινγκ απαιτεί σωστή προετοιμασία ώστε να είναι επιτυχημένη. Κάποιες από τις αποτελεσματικότερες τεχνικές, ακόμα σε μη κερδοσκοπικά περιβάλλοντα, είναι η ανάλυση SWOT, η ανάλυση PESTEL και η εφαρμογή του μίγματος μάρκετινγκ (4ps &7ps). Η ανάλυση SWOT αποτελεί μια διαδεδομένη τεχνική ως προς τον καθορισμό των δυνάμεων (Strengths), των αδυναμιών (Weaknesses) του εσωτερικού περιβάλλοντος, των ευκαιριών (Opportunities) και των απειλών (Threats) του εξωτερικού περιβάλλοντος ενός οργανισμού. Η ανάλυση PESTEL επικεντρώνεται αποκλειστικά στην ανάλυση των εξωτερικών παραγόντων ενός πολιτιστικού οργανισμού. Το ακρωνύμιου του προέρχεται από τις λέξεις Political (Πολιτικό), Economical (Οικονομικό), Social (Κοινωνικό), Technological (Τεχνολογικό), Environmental (Περιβαλλοντικό) και Legal (Νομικό). Η υιοθέτηση σύγχρονων και ευρέως διαδεδομένων τεχνικών του μάρκετινγκ παραμετροποιημένων για να αρμόζουν στην κουλτούρα του εκάστοτε οργανισμού θα βοηθήσουν αποτελεσματικά τους πολιτιστικούς οργανισμούς στην θεμελίωση σχέσεων εμπιστοσύνης με τους επισκέπτες τους.en_US
dc.format.extent104-
dc.language.isoelen_US
dc.publisherUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςen_US
dc.subjectΜάρκετινγκen_US
dc.subjectΒιβλιοθήκεςen_US
dc.subjectΑνάλυση SWOTen_US
dc.subjectΠολιτιστικό μάρκετινγκen_US
dc.subjectΜίγμα μάρκετινγκen_US
dc.subjectΟργανισμοί πληροφόρησηςen_US
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαen_US
dc.titleΣτρατηγικές που στοχεύουν στην προβολή και το μάρκετινγκ ανάδειξης των βιβλιοθηκώνen_US
dc.typeBachelor Thesisen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.programΠτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςen_US
dc.contributor.committeememberTriantafyllou, Ioannis-
dc.contributor.committeememberDendrinos, Markos-
dc.linkhttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-288en_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeBachelor Thesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.