Προσχολική ηλικία: Φροντίδα – Αγωγή – Ανάπτυξη
Editors: Petrogiannis, Konstantinos 
Melhuish, Edward 
Publisher: Καστανιώτης
Issue Date: 1-Jan-2006
Abstract: 
Εκατομμύρια βρέφη και νήπια, κάθε μέρα σε όλον τον πλανήτη, βιώνουν εξαιρετικά κρίσιμες εμπειρίες εντός του οικογενειακού χώρου αλλά και εκτός αυτού, μέσα στους ποικίλους χώρους της προσχολικής μέριμνας. Το παρόν βιβλίο προέκυψε ως μία ανάγκη εμπλουτισμού της ελληνικής βιβλιογραφίας σχετικά με τη θέση και τη λειτουργία του πλαισίου παροχής πρώιμης ημερήσιας φροντίδας και προσχολικής εκπαίδευσης σε σχέση με την ανάπτυξη του παιδιού. Συνοψίζονται τα σημαντικότερα ευρήματα των ερευνών στο χώρο της Αναπτυξιακής Ψυχολογίας κατά την τελευταία τριακονταετία σχετικά με τις πολλαπλές αλληλεπιδράσεις παραγόντων που προάγουν ή δυσχεραίνουν τη βρεφική και νηπιακή ανάπτυξη, προσφέροντας απαντήσεις στους προβληματισμούς για τις επιδράσεις της εξωοικογενειακής προσχολικής μέριμνας στην ανάπτυξη του παιδιού. Το βιβλίο απευθύνεται τόσο σε γονείς όσο και σε παιδαγωγούς που εργάζονται σε χώρους προσχολικής φροντίδας και εκπαίδευσης ή που προετοιμάζονται να στελεχώσουν τα αρμόδια εκπαιδευτικά ιδρύματα. Απευθύνεται όμως και στους φορείς εκείνους που είναι υπεύθυνοι για τη λήψη αποφάσεων και διαμορφώνουν τη σχετική πολιτική προσφέροντας μια άλλη διάσταση, αυτήν της αναπτυξιακής προσέγγισης, που βασίζεται σε πραγματικά δεδομένα και ευρύματα ερευνών.
ISBN: 9789600329933
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1143
Type: Book
Department: Department of Early Childhood Education and Care 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Books / Βιβλία

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

54
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.