DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGiannakopoulos, Georgios-
dc.contributor.authorΚαρκούλια, Δήμητρα-
dc.date.accessioned2023-10-11T20:11:45Z-
dc.date.available2023-10-11T20:11:45Z-
dc.date.issued2021-07-13-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/116-
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία, στοχεύει στη δημιουργία στρατηγικών μεθόδων που αποσκοπούν στην αξιοποίηση των παραγόμενων «Αναλυτικών Δεδομένων» (Web Analytics) που προέρχονται από τα κοινωνικά δίκτυα επιστημονικών εκδοτικών οίκων. Αρχικά, μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης, θα αναλυθεί η σημαντικότητα των κοινωνικών δικτύων και ο ρόλος των εργαλείων ανάλυσης δεδομένων (social media analytics) ως εργαλεία αποφάσεων στη ψηφιακή προώθηση των υπηρεσιών και προϊόντων εκδοτικών οίκων. Μέσω της βιβλιογραφικής – αρθρογραφικής επισκόπησης, θα γίνουν αντιληπτοί οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα μιας ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα. Παράλληλα, θα συλλεχθούν αναλυτικά δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών (user behavioral analytics) στις σελίδες κοινωνικών δικτύων που διαθέτουν οι επιστημονικοί εκδοτικοί οίκοι. Απώτερος σκοπός, είναι η ποσοτικοποίηση των παραγόντων που μπορούν να επηρεάσουν την αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών και των σελίδων κοινωνικών δικτύων. Η συλλογή των user behavioral analytics, θα πραγματοποιηθεί μέσω της χρήσης διαδικτυακών εργαλείων ανάκτησης δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα των εξεταζόμενων επιστημονικών εκδοτικών οίκων. Η δυνατότητα ανάκτησης, συλλογής, παρακολούθησης, ανάλυσης και οπτικοποίησης των παραγόμενων δεδομένων, θα επιφέρει πρακτικές μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων που μπορούν να υιοθετηθούν από τους επιστήμονες και επαγγελματίες πληροφόρησης στους οργανισμούς πληροφόρησης. Ακόμη, μέσω των ερευνητικών ευρημάτων θα αποκρυσταλλωθεί άποψη για τις σύγχρονες προκλήσεις που παρουσιάζονται στο ψηφιακό μάρκετινγκ καθοδηγούμενο από την ανάλυση δεδομένων στα κοινωνικά δίκτυα των επιστημονικών εκδοτικών οίκων. Επιπροσθέτως, η αξιοποίηση των social media data analytics θα επιτρέψει την προσωποποιημένη διάχυση προϊόντων και υπηρεσιών προς το κοινό που απευθύνονται οι αντίστοιχοι οργανισμοί. Τέλος, θα προταθούν μέθοδοι περαιτέρω επέκτασης της έρευνας.(Wedel & Kannan, 2016). Λέξεις Κλειδιά: (Ανάλυση Δεδομένων Διαδικτύου, Οργανισμοί Πληροφόρησης, Επιστημονικοί Εκδοτικοί Οίκοι, Κοινωνικά Δίκτυα, Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Στατιστική Συσχέτιση, Facebook, Twitter)en_US
dc.format.extent39-
dc.language.isoelen_US
dc.publisherUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςen_US
dc.subjectΑνάλυση δεδομένων διαδικτύουen_US
dc.subjectΟργανισμοί πληροφόρησηςen_US
dc.subjectΕπιστημονικοί εκδοτικοί οίκοιen_US
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαen_US
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκen_US
dc.subjectΣτρατηγικό μάρκετινγκen_US
dc.subjectΣτατιστική συσχέτισηen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectTwitteren_US
dc.titleΑξιοποίηση κοινωνικών δικτύων για την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ των οργανισμών πληροφόρησης μέσω της ανάλυσης διαδικτυακών δεδομένων συμπεριφοράς χρηστώνen_US
dc.typeBachelor Thesisen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.programΠτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςen_US
dc.contributor.committeememberKoulouris, Alexandros-
dc.contributor.committeememberDrivas, Ioannis-
dc.linkhttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-764en_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeBachelor Thesis-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-1659-3504-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

25
checked on Aug 15, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.