DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSotiriou, Christina-
dc.date.accessioned2024-02-28T12:04:55Z-
dc.date.available2024-02-28T12:04:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifiergoogle_scholar-VqeLyjQAAAAJ:YsMSGLbcyi4C-
dc.identifier.isbn978-618-5458-39-3 (set)-
dc.identifier.isbn978-618-5458-41-6 (τόμος Β΄)-
dc.identifier.otherVqeLyjQAAAAJ:YsMSGLbcyi4C-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1248-
dc.description.abstractΣύγχρονες μέθοδοι μουσικής διδασκαλίας χρησιμοποιούν το παιχνίδι για να κατανοήσουν καλύτερα τις μουσικές έννοιες, με βιωματικό τρόπο σε βρέφη και παιδιά. Σκοπός της παρούσας ανακοίνωσης είναι να παρουσιαστεί το τραγούδι «Χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ» με παιγνιώδη τρόπο σε παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας, ώστε να τους τραβήξουμε το ενδιαφέρον, να τα ενεργοποιήσουμε, να είναι ενεργοί μαθητές-να μην έχουν παθητικό ρόλο και να μαθαίνουν μουσικές πρακτικές μέσω της ομαδοσυνεργατικότητας και της δημιουργικής σκέψης. Πιο συγκεκριμένα, τραγουδάμε το εν λόγω τραγούδι που είναι γνωστό, εύληπτο και χαρούμενο για τα μικρά παιδιά, το διδάσκουμε με κινητικές δραστηριότητες, με συνοδεία ηχηρών κινήσεων στο σώμα μας (body percussion), με τη βοήθεια εικόνων που μας δείχνουν τις ρυθμικές αξίες, με τη χρήση κρουστών μουσικών οργάνων και με τη δημιουργία μιας απλής χορογραφίας. Επίσης, θα μπορούσαμε να προτείνουμε και αυτοσχεδιαστικές κινητικές προεκτάσεις παράλληλα με τους βασικούς ρυθμικούς χτύπους του τραγουδιού, καθώς και να χρησιμοποιήσουμε κάρτες εκμάθησης της δυναμικής της μουσικής για να μάθουν να αποδίδουν το forte και το piano φωνητικά και οργανικά. Θεωρώ ότι οι μαθητές μας μαθαίνοντας νέες γνώσεις παίζοντας, αναπτύσσοντας τη φαντασία τους, αυτοσχεδιάζοντας, παρατηρώντας και συμμετέχοντας στην ομάδα, ακολουθώντας το προσωπικό τους αισθητήριο, έχουν τη δυνατότητα να αναδυθεί η έμφυτη μουσικότητα τους και να εκφράσουν τα συναισθήματά τους. Παίζοντας, αποκτάει το παιδί αυτοεπιβεβαίωση και προσωπική αναγνώριση. Το παιδί καταφέρνει να βγει από την απομόνωσή του, τη μοναξιά και τον εγωκεντρισμό του. Η μάθηση μέσω παιχνιδιού είναι χαρά, είναι δημιουργία, είναι μια ευρηματική προσέγγιση διδασκαλίας που έχει εξαιρετικά αποτελέσματα στην ψυχική διάθεση και σε μαθητές και σε εκπαιδευτικούς.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου "Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό"en_US
dc.source2ο Πανελλήνιο Συνέδριο του ΕΚΕΔΙΣΥ ‘’Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη …, 2022-
dc.subjectΜουσική διδασκαλίαen_US
dc.subjectΤραγούδιen_US
dc.subjectΠαιχνίδιen_US
dc.subjectΠρώιμη παιδική ηλικίαen_US
dc.titleΠαιγνιώδη μορφή διδασκαλίας ενός τραγουδιού σε παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίαςen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό", 29-31 Οκτωβρίου 2021, Αθήνα, Ελλάδαen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume2en_US
dc.identifier.spage439en_US
dc.identifier.epage436en_US
dc.linkhttps://ekedisy.gr/praktika-2oy-panellinioy-synedrioy-to-ekpaideytiko-paichnidi-stin-typiki-kai-mi-typiki-mathisi/en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.openairetypeConference Paper-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-7417-778X-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Books / Βιβλία
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

25
checked on Sep 17, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.