Το μουσείο ως παιδαγωγικό εργαλείο για τη μάθηση: Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση αξιοποίησής του από φοιτητές τμημάτων αγωγής της πρώιμης παιδικής και εκπαίδευσης της προσχολικής και σχολικής ηλικίας
Authors: Dimitriadi, Sofia 
Malafantis, Konstantinos 
Issue Date: 1-Nov-2022
Journal: Preschool and Primary Education 
Volume: 10
Issue: 2
Keywords: Μουσείο, Μουσειοπαιδαγωγική, Εκπαίδευση, Θεωρία προσχεδιασμένης συμπεριφοράς (TPB), Μοντέλο Δομικών Εξισώσεων (SEM), Υποψήφιοι παιδαγωγοί, Φοιτητές, Πρώιμη παιδική ηλικία, Προσχολική και δημοτική εκπαίδευση
Abstract: 
Κατά το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας μαθαίνουμε έξω από το επίσημο-τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα, δηλαδή τα σχολεία, σε περιβάλλοντα μη-τυπικής ακόμα και άτυπης εκπαίδευσης και μέσα από τη δόμηση εμπειριών. Το μουσείο αποτελεί μια μη-τυπική και ταυτόχρονα ιδιαίτερα επικοινωνιακή μορφή αγωγής και εκπαίδευσης που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και σε παιδιά ηλικίας κάτω ...
ISSN: 2241-7206
DOI: 10.12681/ppej.27843
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1281
Type: Article
Department: Department of Early Childhood Education and Care 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Articles / Άρθρα

CORE Recommender
Sorry the service is unavailable at the moment. Please try again later.
Show full item record

Page view(s)

34
checked on Apr 8, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.