Authors: | Dimitriadi, Sofia Malafantis, Konstantinos |
Issue Date: | 1-Nov-2022 |
Journal: | Preschool and Primary Education |
Volume: | 10 |
Issue: | 2 |
Keywords: | Μουσείο, Μουσειοπαιδαγωγική, Εκπαίδευση, Θεωρία προσχεδιασμένης συμπεριφοράς (TPB), Μοντέλο Δομικών Εξισώσεων (SEM), Υποψήφιοι παιδαγωγοί, Φοιτητές, Πρώιμη παιδική ηλικία, Προσχολική και δημοτική εκπαίδευση |
Abstract: | Κατά το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας μαθαίνουμε έξω από το επίσημο-τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα, δηλαδή τα σχολεία, σε περιβάλλοντα μη-τυπικής ακόμα και άτυπης εκπαίδευσης και μέσα από τη δόμηση εμπειριών. Το μουσείο αποτελεί μια μη-τυπική και ταυτόχρονα ιδιαίτερα επικοινωνιακή μορφή αγωγής και εκπαίδευσης που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, σε πολλές περιπτώσεις ακόμη και σε παιδιά ηλικίας κάτω ... |
ISSN: | 2241-7206 |
DOI: | 10.12681/ppej.27843 |
URL: | https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/education/article/view/27843 |
URI: | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1281 |
Type: | Article |
Department: | Department of Early Childhood Education and Care |
School: | School of Administrative, Economics and Social Sciences |
Affiliation: | University of West Attica (UNIWA) |
Appears in Collections: | Articles / Άρθρα |
CORE Recommender
Sorry the service is unavailable at the moment. Please try again later.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.