DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Dimitriadi, Sofia | - |
dc.contributor.author | Sidiropoulou–Kanellou, Tryfaini | - |
dc.contributor.author | Paspala, Maria | - |
dc.contributor.author | Sakellaropoulou, Xrysa | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-01T17:53:57Z | - |
dc.date.available | 2024-03-01T17:53:57Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier | google_scholar-HxvtLBcAAAAJ:ufrVoPGSRksC | - |
dc.identifier.issn | 1790 8574 | - |
dc.identifier.other | HxvtLBcAAAAJ:ufrVoPGSRksC | - |
dc.identifier.uri | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1293 | - |
dc.description.abstract | Η καθημερινή μας επαφή και ενασχόληση με παιδιά προσχολικής ηλικίας στους χώρους του παιδικού σταθμού και η διαρκής προσπάθεια για σχεδιασμό και οργάνωση παιδαγωγικών προγραμμάτων που θα στοχεύουν στην καθολική και ολόπλευρη εξέλιξή τους δημιούργησε τον προβληματισμό για το αν οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας είναι εξοικειωμένοι με την έννοια και τις βασικές αρχές της ψυχοκινητικής αγωγής και κατ’ επέκταση εφαρμόζουν ψυχοκινητικά παιχνίδια στο πρόγραμμά τους. Σκοπός λοιπόν της ερευνητικής ας προσπάθειας ήταν να διαπιστωθεί σε τι βαθμό οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας εφαρμόζουν ψυχοκινητικά παιχνίδια ομαδικά και ατομικά με ιδιαίτερη έμφαση στην τοποθέτηση στο χώρο. Επιμέρους στόχοι ήταν να διαπιστωθεί: α) σε τι βαθμό οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας περιλαμβάνουν – ενσωματώνουν ψυχοκινητικές δραστηριότητες στο πρόγραμμά τους, β) σε τι ποσοστό γνωρίζουν τι περιλαμβάνει ο όρος «τοποθέτηση στο χώρο», ως ειδικότερος τομέας ανάπτυξης της ψυχοκινητικής και γ) σε τι ποσοστό σχετίζεται η παιδαγωγική «προέλευση» της κάθε παιδαγωγού με τις γνώσεις που κατέχει για την ψυχοκινητική αγωγή και την εφαρμογή ψυχοκινητικών παιχνιδιών. | en_US |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.relation.ispartof | Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου "Μαθαίνω πώς να μαθαίνω", 7-9 Μαΐου 2010 | en_US |
dc.title | Η γνώση και η εφαρμογή ψυχοκινητικών παιχνιδιών με έμφαση στην τοποθέτηση στο χώρο, στην προσχολική αγωγή | en_US |
dc.type | Conference Paper | en_US |
dc.relation.conference | 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Μαθαίνω πώς να μαθαίνω", 7-9 Μαΐου 2010, Αθήνα, Ελλάδα | en_US |
dc.relation.dept | Department of Early Childhood Education and Care | en_US |
dc.relation.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | en_US |
dc.link | http://www.elliepek.gr/documents/5o_synedrio_eisigiseis/Psyxokinitika_Paixnidia.pdf | en_US |
dc.collaboration | University of West Attica (UNIWA) | en_US |
dc.subject.field | Social Sciences | en_US |
dc.journals | Open Access | en_US |
dc.publication | Peer Reviewed | en_US |
dc.country | Greece | en_US |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.openairetype | Conference Paper | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.grantfulltext | none | - |
crisitem.author.dept | Department of Early Childhood Education and Care | - |
crisitem.author.dept | Department of Early Childhood Education and Care | - |
crisitem.author.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
crisitem.author.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-7340-9910 | - |
crisitem.author.parentorg | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
crisitem.author.parentorg | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
Appears in Collections: | Articles / Άρθρα |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.