DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDimitriadi, Sofia-
dc.contributor.authorSidiropoulou–Kanellou, Tryfaini-
dc.contributor.authorPaspala, Maria-
dc.contributor.authorSakellaropoulou, Xrysa-
dc.date.accessioned2024-03-01T17:53:57Z-
dc.date.available2024-03-01T17:53:57Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifiergoogle_scholar-HxvtLBcAAAAJ:ufrVoPGSRksC-
dc.identifier.issn1790 8574-
dc.identifier.otherHxvtLBcAAAAJ:ufrVoPGSRksC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1293-
dc.description.abstractΗ καθημερινή μας επαφή και ενασχόληση με παιδιά προσχολικής ηλικίας στους χώρους του παιδικού σταθμού και η διαρκής προσπάθεια για σχεδιασμό και οργάνωση παιδαγωγικών προγραμμάτων που θα στοχεύουν στην καθολική και ολόπλευρη εξέλιξή τους δημιούργησε τον προβληματισμό για το αν οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας είναι εξοικειωμένοι με την έννοια και τις βασικές αρχές της ψυχοκινητικής αγωγής και κατ’ επέκταση εφαρμόζουν ψυχοκινητικά παιχνίδια στο πρόγραμμά τους. Σκοπός λοιπόν της ερευνητικής ας προσπάθειας ήταν να διαπιστωθεί σε τι βαθμό οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας εφαρμόζουν ψυχοκινητικά παιχνίδια ομαδικά και ατομικά με ιδιαίτερη έμφαση στην τοποθέτηση στο χώρο. Επιμέρους στόχοι ήταν να διαπιστωθεί: α) σε τι βαθμό οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας περιλαμβάνουν – ενσωματώνουν ψυχοκινητικές δραστηριότητες στο πρόγραμμά τους, β) σε τι ποσοστό γνωρίζουν τι περιλαμβάνει ο όρος «τοποθέτηση στο χώρο», ως ειδικότερος τομέας ανάπτυξης της ψυχοκινητικής και γ) σε τι ποσοστό σχετίζεται η παιδαγωγική «προέλευση» της κάθε παιδαγωγού με τις γνώσεις που κατέχει για την ψυχοκινητική αγωγή και την εφαρμογή ψυχοκινητικών παιχνιδιών.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου "Μαθαίνω πώς να μαθαίνω", 7-9 Μαΐου 2010en_US
dc.titleΗ γνώση και η εφαρμογή ψυχοκινητικών παιχνιδιών με έμφαση στην τοποθέτηση στο χώρο, στην προσχολική αγωγήen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference5ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Μαθαίνω πώς να μαθαίνω", 7-9 Μαΐου 2010, Αθήνα, Ελλάδαen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.linkhttp://www.elliepek.gr/documents/5o_synedrio_eisigiseis/Psyxokinitika_Paixnidia.pdfen_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeConference Paper-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-7340-9910-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Articles / Άρθρα
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

34
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.