DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTranta, Alexandra-
dc.contributor.authorΓκάμπη, Στέλλα-
dc.contributor.authorΝτούρου, Ιωάννα-
dc.date.accessioned2023-10-12T07:35:13Z-
dc.date.available2023-10-12T07:35:13Z-
dc.date.issued2021-03-29-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/131-
dc.description.abstractΤο μουσείο αποτελεί θεσμό ο οποίος υφίσταται ήδη από αρχαιοτάτων χρόνων. Η ύπαρξή του στην κοινωνία το υπέβαλε στις κοινωνικές αλλαγές που υφίσταται και η ίδια η κοινωνία. Σταδιακά, και μέσω πολλών αλλαγών, το μουσείο μετατράπηκε σε χώρο στον οποίο η διαφορετικότητα είναι ευπρόσδεκτη αλλά και επιθυμητή, όπου όλες οι απόψεις και ιδέες έχουν θέση και είναι αξιόλογες και, κυρίως, σε ένα χώρο ισότητας και κοινωνικής ενσωμάτωσης. Από την άλλη πλευρά, ο όρος νοητική αναπηρία συνιστά ένα σύνθετο όρο, η ανάλυση του οποίου συνδέεται άμεσα με τη νοημοσύνη. Χωρίς να υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος ορισμός, η νοητική αναπηρία συνιστά την μειωμένη ικανότητα ανταπόκρισης των ατόμων στο πλαίσιο της καθημερινής και κοινωνικής του ζωής. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής έναρξη μια προσπάθειας προσέγγισης των ατόμων με νοητική αναπηρία στους οργανισμούς πληροφόρησης (μουσεία, βιβλιοθήκες, αρχεία). Η προσέγγιση αυτή πραγματοποιείται μέσω του σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιολόγησης ενός εκπαιδευτικού προγράμματος, το όποιο σχεδιάστηκε με γνώμονα τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των ατόμων με νοητική αναπηρία και εφαρμόστηκε πιλοτικά στο σχολείο, εξαιτίας των υγειονομικών περιορισμών της πανδημίας Covid-19. Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων έδειξε πως κατανόησε όσα αναφέρθηκαν, ενώ ένα πολύ μεγάλο ποσοστό θυμόταν και σε μεταγενέστερο χρόνο τις πληροφορίες αυτές. Η πρακτική εφαρμογή όσον διδάχθηκαν βρήκε θετική ανταπόκριση κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής των εργαστηρίων στο πλαίσιο του προγράμματος. Τέλος, το εκπαιδευτικό προσωπικό που παρακολούθησε και πλαισίωσε το πρόγραμμα υποστήριξε ότι η συγκεκριμένη διαδικασία ήταν ωφέλιμη για τους συμμετέχοντες, ότι απέκτησαν γνώσεις σχετικά με το αντικείμενο, ενώ παράλληλα ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους.en_US
dc.format.extent113en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςen_US
dc.subjectΆτυπη εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΜουσείοen_US
dc.subjectΝοητική αναπηρίαen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικό πρόγραμμαen_US
dc.subjectInformal educationen_US
dc.subjectMuseumen_US
dc.subjectMental disabilityen_US
dc.subjectEducational programen_US
dc.subjectΟργανισμοί πληροφόρησηςen_US
dc.subjectΕκπαίδευσηen_US
dc.titleΕκπαιδευτικά προγράμματα για άτομα με νοητική αναπηρίαen_US
dc.typeBachelor Thesisen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.programΠτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςen_US
dc.contributor.committeememberKyriaki - Manessi, Daphne-
dc.contributor.committeememberAlexandri - Vrana, Eleni-
dc.linkhttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-960en_US
item.openairetypeBachelor Thesis-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1el-
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

30
checked on Sep 11, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.