DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPetrogiannis, Konstantinos-
dc.contributor.authorBardos, Achilles N.-
dc.contributor.authorSoftas - Nall, Lia C.-
dc.date.accessioned2024-03-04T20:21:35Z-
dc.date.available2024-03-04T20:21:35Z-
dc.date.issued1991-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1347-
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη εξέτασε το σύστημα βαθμολόγησης των Goodenough-Harris (Harris, 1963) και το Σχέδιο Ανθρώπου (Draw-a-Person): ένα ποσοτικό σύστημα βαθμολόγησης του Naglieri (1988), σε ένα δείγμα 114 Ελληνόπουλων. Οι αναλύσεις δεν έδειξαν σημαντικές διαφορές στους μέσους όρους, που προέκυψαν από τα δύο συστήματα βαθμολόγησης, τόσο στις επί μέρους βαθμολογίες για τα σχέδια του άνδρα, της γυναίκας και του εαυτού, όσο και στη συνολική. Οι συνάφειες ανάμεσα στις βαθμολογίες των επί μέρους σχεδίων και του συνολικού τεστ του Naglieri σε σχέση με τους βαθμούς του τεστ των Goodenough-Harris, ήταν υψηλές και σημαντικές, ενισχύοντας έτσι την εγκυρότητα του συστήματος βαθμολόγησης του Naglieri. Σ ' αυτό το άρθρο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα αυτών των αποτελεσμάτων για τη χρήση των μετρήσεων, ιδιαίτερα από τους Έλληνες ψυχολόγους.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΨυχολογικά Θέματαen_US
dc.titleΣύγκριση των συστημάτων βαθμολόγησης των Goodenough-Harris και του “Draw-A-Person” του Naglieri για Ελληνόπουλαen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume4en_US
dc.relation.issue4en_US
dc.identifier.spage363en_US
dc.identifier.epage368en_US
dc.linkhttps://www.researchgate.net/publication/277406444_Synkrise_ton_systematon_bathmologeses_ton_Goodenough-Harris_kai_tou_Draw-A-Person_tou_Naglieri_gia_Ellenopoula_in_Greeken_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.languageiso639-1el-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-5462-8977-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Articles / Άρθρα
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

32
checked on Apr 8, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.