DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMousena, Eleni-
dc.contributor.authorAngelidou, Georgia-
dc.contributor.authorVasilopoulou, Anastasia-
dc.date.accessioned2024-03-05T15:19:23Z-
dc.date.available2024-03-05T15:19:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifiergoogle_scholar-dqWcrQ0AAAAJ:NMxIlDl6LWMC-
dc.identifier.issn2241-7303-
dc.identifier.otherdqWcrQ0AAAAJ:NMxIlDl6LWMC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1379-
dc.description.abstractΜεγάλη μερίδα της εκπαιδευτικής κοινότητας θεωρεί πως τα αίτια της σχολικής διαρροής των παιδιών Ρομά οφείλονται στις αρνητικές στάσεις της οικογένειας τους προς το σχολείο και την εκπαίδευση, ενώ από την πλευρά τους οι γονείς των παιδιών Ρομά εκφράζουν δυσαρέσκεια προς τους δασκάλους και το εκπαιδευτικό σύστημα καθώς τα παιδιά τους παρουσιάζουν χαμηλές σχολικές επιδόσεις. Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθούν οι λόγοι που οδηγούν σε αυτό το χάσμα επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων μαθητών Ρομά. Ως μέθοδος έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική μέθοδος με ημιδομημένες συνεντεύξεις, στις οποίες συμμετείχαν δέκα γονείς μαθητών Ρομά, 2-8 ετών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, φαίνεται πως στον τομέα της εκπαίδευσης ο πληθυσμός των Ρομά έχει χαμηλότερες προσδοκίες σε σχέση με αυτές της κυρίαρχης κουλτούρας, ενώ όταν έρχονται σε επαφή με το εκπαιδευτικό και διοικητικό προσωπικό των σχολείων η επικοινωνία αποδεικνύεται περίπλοκη. Ωστόσο αντιλαμβάνεται την αξία της εκπαίδευσης και επιθυμούν τα παιδιά τους να ολοκληρώσουν την βασική εκπαίδευση, κάτι που η πλειονότητα των γονέων Ρομά δεν κατάφερε να κάνειen_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΈρευνα στην Εκπαίδευσηen_US
dc.sourcehttps://doi.org/10.12681/hjre.30001 11 (1), 241–263, 2022-
dc.titleΔιαπολιτισμική επικοινωνία και συμπερίληψη παιδιών Ρομά στην εκπαίδευση: Απόψεις γονέωνen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.12681/hjre.30001en_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume11en_US
dc.relation.issue1en_US
dc.identifier.spage241en_US
dc.identifier.epage263en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-9635-6196-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Articles / Άρθρα
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

25
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.