DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKalessopoulou, Despina-
dc.contributor.authorMousena, Eleni-
dc.date.accessioned2024-03-06T14:20:07Z-
dc.date.available2024-03-06T14:20:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifiergoogle_scholar-ZGlXfIQAAAAJ:UebtZRa9Y70C-
dc.identifier.issn1105-4255-
dc.identifier.otherZGlXfIQAAAAJ:UebtZRa9Y70C-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1395-
dc.description.abstractΤο κείμενο εξετάζει τις μεθοδολογικές προκλήσεις που μπορεί να έχει ο προσανατολισμός των εκπαιδευτικών προγραμμάτων στα αρχαιολογικά μουσεία σε θεματικές που σχετίζονται με πολιτικές αξίες, ο οποίος συμβάλλει στη διαμόρφωση ενεργών πολιτών που στέκονται κριτικά απέναντι στο παρελθόν, αναζητώντας σε αυτό διδάγματα και εναύσματα για αναστοχασμό γύρω από ζητήματα σχετικά με την έννοια της πολιτότητας σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο. Το άρθρο βασίζεται σε ποιοτική έρευνα που διενεργήθηκε με στελέχη του εκπαιδευτικού προσωπικού ελληνικών αρχαιολογικών μουσείων, διερευνώντας το σκεπτικό διαμόρφωσης των υπαρχόντων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και τους τρόπους ενίσχυσης της διάστασης της πολιτότητας στον σχεδιασμό τους. Η πολιτότητα αναγνωρίστηκε ως μια ιδιαίτερα χρήσιμη και επίκαιρη διάσταση, η οποία είναι καλό να ενταχθεί συνειδητά στον σχεδιασμό των εκπαιδευτικών προγραμμάτων των αρχαιολογικών μουσείων και να ενισχυθεί με μεθόδους βιωματικής μάθησης και κριτικής διαπραγμάτευσης της γνώσης για το παρελθόν, προκειμένου να συζητηθούν ηθικά διλήμματα και κοινωνικές και πολιτικές αξίες που συνεισφέρουν στην ενημερωμένη στάση και δράση σε σχετικά σύγχρονα ζητήματα.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΝέα Παιδείαen_US
dc.sourceΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ 183, 27-44, 2022-
dc.titleΕκπαιδευτικά προγράμματα στα ελληνικά αρχαιολογικά μουσεία και σύγχρονες προκλήσεις ως προς την εκπαίδευση στην πολιτότηταen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume183en_US
dc.identifier.spage27en_US
dc.identifier.epage44en_US
dc.linkhttps://neapaideia-glossa.gr/articles/1077/en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsSubscriptionen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
local.metadatastatusnot verifieden_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-6004-8274-
crisitem.author.orcid0000-0002-9635-6196-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Articles / Άρθρα
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

38
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.