DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKalessopoulou, Despina-
dc.contributor.editorKalessopoulou, Despina-
dc.date.accessioned2024-03-06T15:01:55Z-
dc.date.available2024-03-06T15:01:55Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifiergoogle_scholar-ZGlXfIQAAAAJ:WF5omc3nYNoC-
dc.identifier.isbn9789601623757-
dc.identifier.otherZGlXfIQAAAAJ:WF5omc3nYNoC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1402-
dc.descriptionΤο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο δραστηριοποιείται εδώ και 23 χρόνια στο χώρο της μουσειακής εκπαίδευσης με πολλαπλούς τρόπους, όπως διαδραστικά εκθέματα και εκπαιδευτικά προγράμματα, που δεν απευθύνονται μόνο σε μαθητές. Παράλληλα, το Μουσείο έχει αναλάβει έναν ενεργό κοινωνικό ρόλο, παρουσιάζοντας προγράμματα και εκθέματα «εκτός των τειχών», σε νοσοκομεία, καταυλισμούς, πλατείες κ.α. Τέλος, μέσω σεμιναρίων που απευθύνονται είτε σε γονείς είτε σε ανθρώπους που ασχολούνται επαγγελματικά με το παιδί, έχει συμβάλει στην επιμόρφωση εκατοντάδων σπουδαστών διαφόρων ειδικοτήτων. Ως επιστέγασμα αυτής της εικοσαετούς και πλέον πορείας, σχεδιάστηκε η έκδοση αυτή. Παλιοί και νέοι συνεργάτες, άνθρωποι που εργάζονται χρόνια στον τομέα της εκπαίδευσης στο μουσείο, κλήθηκαν να αναπτύξουν θέματα γύρω από το σύγχρονο εκπαιδευτικό και κοινωνικό ρόλο του μουσείου και διερευνούν πώς οι εκπαιδευτικές του υπηρεσίες μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες του παιδιού. Στο πρώτο μέρος του τόμου παρουσιάζονται το ιστορικό πλαίσιο ανάπτυξης της εκπαίδευσης στο μουσείο και μια σειρά θεωρητικών και μεθοδολογικών ζητημάτων που σχετίζονται με το σχεδιασμό εκπαιδευτικών υπηρεσιών για το παιδί. Αναλύονται επίσης τεχνικές οι οποίες μπορούν να αξιοποιηθούν στο μουσείο, προκειμένου η εκπαίδευση που παρέχεται να είναι πολυδιάστατη και να φροντίζει για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Στο δεύτερο μέρος περιγράφονται πρακτικές εφαρμογές σε μουσεία και ευρύτερα μουσειακούς χώρους της Ελλάδας. Αφορούν παιδιά διαφορετικών ηλικιών τόσο στο πλαίσιο του σχολικού προγραμματισμού όσο και της οικογενειακής επίσκεψης κατά τον ελεύθερο χρόνο.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΠατάκηen_US
dc.titleΠαιδί και εκπαίδευση στο μουσείο: θεωρητικές αφετηρίες, παιδαγωγικές πρακτικέςen_US
dc.typeBooken_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsSubscriptionen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.openairetypeBook-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1el-
crisitem.editor.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.editor.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.editor.orcid0000-0001-6004-8274-
crisitem.editor.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-6004-8274-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Books / Βιβλία
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

16
checked on Sep 11, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.