DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMousena, Eleni-
dc.date.accessioned2024-03-08T21:51:09Z-
dc.date.available2024-03-08T21:51:09Z-
dc.date.issued2023-10-
dc.identifiergoogle_scholar-dqWcrQ0AAAAJ:RYcK_YlVTxYC-
dc.identifier.issn2732-8511-
dc.identifier.otherdqWcrQ0AAAAJ:RYcK_YlVTxYC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1440-
dc.description.abstractΓια την επίτευξη του κεντρικού σκοπού της εκπαίδευσης, τη διαμόρφωση του πολίτη -Πολιτότητα- η διδακτική αξιοποίηση των έργων τέχνης επιτυγχάνει το πολυσύνθετο νόημα των πολιτικών αξιών και νοημάτων να γίνεται περισσότερο εύληπτο και κατανοητό. Τα έργα εικαστικής τέχνης, οι αφίσες, οι φωτογραφίες και άλλο εποπτικό διδακτικό υλικό αποτελούν πομπούς μηνυμάτων και ιδεών και συμβάλλουν δια του συμβολισμού τους στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων. Η παρούσα εργασία είναι μια διεπιστημονική προσέγγιση της θεωρίας της σημειωτικ ής του Peirce και της διδακτικής, με σκοπό την ανάδειξη των δυνατοτήτων τους για την εκπαίδευση στην πολιτότητα, και ειδικότερα στην κατανόηση εννοιών, που παρουσιάζουν αυξημένο βαθμό συνθετότητας για τους μαθητές. Παρουσιάζονται διδακτικές προτάσεις με θεματικές, αναφορικά με την αειφορία και το περιβάλλον, τα δικαιώματα και τη συνύπαρξη, την ισότητα και τους έμφυλους ρόλους.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofCulture – Journal of Culture in Tourism, Art and Educationen_US
dc.sourceCulture – Journal of Culture in Tourism, Art and Education 3 (2), 9-19, 2023-
dc.subjectΠολιτότηταen_US
dc.subjectΣημειολογίαen_US
dc.subjectΠολιτικές αξίεςen_US
dc.subjectΔιδασκαλίαen_US
dc.titleΣημειολογία της Τέχνης και Πολιτότητα στην Εκπαίδευση – Ανάλυση με βάση τη θεωρία του Peirceen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.26220/cul.4453en_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume3en_US
dc.relation.issue2en_US
dc.identifier.spage9en_US
dc.identifier.epage19en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
local.metadatastatusverifieden_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-9635-6196-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Articles / Άρθρα
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

22
checked on Aug 15, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.