DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Mousena, Eleni | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-08T21:51:09Z | - |
dc.date.available | 2024-03-08T21:51:09Z | - |
dc.date.issued | 2023-10 | - |
dc.identifier | google_scholar-dqWcrQ0AAAAJ:RYcK_YlVTxYC | - |
dc.identifier.issn | 2732-8511 | - |
dc.identifier.other | dqWcrQ0AAAAJ:RYcK_YlVTxYC | - |
dc.identifier.uri | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1440 | - |
dc.description.abstract | Για την επίτευξη του κεντρικού σκοπού της εκπαίδευσης, τη διαμόρφωση του πολίτη -Πολιτότητα- η διδακτική αξιοποίηση των έργων τέχνης επιτυγχάνει το πολυσύνθετο νόημα των πολιτικών αξιών και νοημάτων να γίνεται περισσότερο εύληπτο και κατανοητό. Τα έργα εικαστικής τέχνης, οι αφίσες, οι φωτογραφίες και άλλο εποπτικό διδακτικό υλικό αποτελούν πομπούς μηνυμάτων και ιδεών και συμβάλλουν δια του συμβολισμού τους στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων. Η παρούσα εργασία είναι μια διεπιστημονική προσέγγιση της θεωρίας της σημειωτικ ής του Peirce και της διδακτικής, με σκοπό την ανάδειξη των δυνατοτήτων τους για την εκπαίδευση στην πολιτότητα, και ειδικότερα στην κατανόηση εννοιών, που παρουσιάζουν αυξημένο βαθμό συνθετότητας για τους μαθητές. Παρουσιάζονται διδακτικές προτάσεις με θεματικές, αναφορικά με την αειφορία και το περιβάλλον, τα δικαιώματα και τη συνύπαρξη, την ισότητα και τους έμφυλους ρόλους. | en_US |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.relation.ispartof | Culture – Journal of Culture in Tourism, Art and Education | en_US |
dc.source | Culture – Journal of Culture in Tourism, Art and Education 3 (2), 9-19, 2023 | - |
dc.subject | Πολιτότητα | en_US |
dc.subject | Σημειολογία | en_US |
dc.subject | Πολιτικές αξίες | en_US |
dc.subject | Διδασκαλία | en_US |
dc.title | Σημειολογία της Τέχνης και Πολιτότητα στην Εκπαίδευση – Ανάλυση με βάση τη θεωρία του Peirce | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.identifier.doi | 10.26220/cul.4453 | en_US |
dc.relation.dept | Department of Early Childhood Education and Care | en_US |
dc.relation.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | en_US |
dc.relation.volume | 3 | en_US |
dc.relation.issue | 2 | en_US |
dc.identifier.spage | 9 | en_US |
dc.identifier.epage | 19 | en_US |
dc.collaboration | University of West Attica (UNIWA) | en_US |
dc.subject.field | Social Sciences | en_US |
dc.journals | Open Access | en_US |
dc.publication | Peer Reviewed | en_US |
dc.country | Greece | en_US |
local.metadatastatus | verified | en_US |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.openairetype | Article | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
crisitem.author.dept | Department of Early Childhood Education and Care | - |
crisitem.author.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-9635-6196 | - |
crisitem.author.parentorg | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
Appears in Collections: | Articles / Άρθρα |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.