Προσχολική Εκπαίδευση - Εναρμόνιση Ευρωπαϊκού Πλαισίου και Εθνικής Πολιτικής
Authors: Mousena, Eleni 
Sidiropoulou–Kanellou, Tryfaini 
Issue Date: 1-Jan-2017
Journal: Κείμενα Περιφερειακής Επιστήμης 
Volume: 8
Issue: 1
Abstract: 
Η εργασία αυτή αποτελεί συγκριτική ανάλυση των πολιτικών για την προσχολική αγωγή και εκπαίδευση, οι οποίες προωθούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας των εθνικών συστημάτων και τη μέγιστη δυνατή εναρμόνισή τους, σε σχέση με τις πολιτικές που υφίστανται στη χώρα μας. Η μελέτη στηρίζεται σε γραπτά τεκμήρια, μελέτες, στατιστικά στοιχεία, ψηφίσματα και υλικά ομάδων εργασίας. Συμπεραίνεται ότι το πεδίο της αγωγής και εκπαίδευσης των παιδιών προσχολικής ηλικίας στην Ελλάδα εμφανίζεται ικανοποιητικό ως προς τα ευρωπαϊκά δεδομένα σε ότι αφορά στα επαγγελματικά προσόντα των εργαζομένων, ενώ αποκλίνει αρνητικά σε θέματα υποδομών, προσβασιμότητας και στελέχωσης.
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1455
Type: Article
Department: Department of Early Childhood Education and Care 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Articles / Άρθρα

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

27
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.