DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGiannakopoulos, Georgios-
dc.contributor.authorΗλιοπούλου, Ελεάνα-
dc.date.accessioned2023-10-12T07:35:18Z-
dc.date.available2023-10-12T07:35:18Z-
dc.date.issued2021-07-13-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/145-
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει σε τι βαθμό και με ποιους τρόπους υλοποιούνται εκπαιδευτικές δράσεις τόσο στο σύνολο των ελληνικών ακαδημαϊκών όσο και σε ένα δείγμα των ελληνικών σχολικών βιβλιοθηκών. Πιο συγκεκριμένα, εντοπίστηκαν οι εκπαιδευτικές δράσεις αυτών των βιβλιοθηκών με σχετική έρευνα στις ιστοσελίδες τους. Στη συνέχεια, αυτές οι εκπαιδευτικές δράσεις κατηγοριοποιήθηκαν με βάση το θέμα τους. Ακολούθως, έγινε ποσοτική επεξεργασία των αποτελεσμάτων τα οποία παρουσιάζονται με τη μορφή γραφημάτων. Επίσης, πραγματοποιήθηκε έρευνα με την μέθοδο της βιβλιογραφικής επισκόπησης για τα οργανωτικά και παιδαγωγικά ζητήματα που άπτονται του σχεδιασμού, της υλοποίησης και αξιολόγησης αυτών των δράσεων. Ουσιαστικά, κύριος στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι να δώσει μία ολοκληρωμένη εικόνα για τον εκπαιδευτικό ρόλο που διαδραματίζουν αυτές οι βιβλιοθήκες, ενώ ειδικότεροι στόχοι της είναι να επισημάνει πιθανές ελλείψεις και αστοχίες και να προτείνει καλές πρακτικές περαιτέρω ανάδειξης του εκπαιδευτικού τους ρόλου. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας εκτιμάται ότι θα συμβάλλουν στο διεπιστημονικό πεδίο «Βιβλιοθήκες και Εκπαίδευση», καθώς θα μας διαφωτίσουν για την τρέχουσα κατάσταση στις ελληνικές ακαδημαϊκές και σχολικές βιβλιοθήκες και θα αποτελέσουν τη βάση για πιθανή, μελλοντική συγκριτική έρευνα με αντίστοιχες βιβλιοθήκες του εξωτερικού.en_US
dc.format.extent111en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςen_US
dc.subjectΑκαδημαϊκές βιβλιοθήκεςen_US
dc.subjectΣχολικές βιβλιοθήκεςen_US
dc.subjectΕκπαίδευσηen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικός ρόλος βιβλιοθηκώνen_US
dc.subjectΕκπαιδευτικές δράσειςen_US
dc.subjectAcademic librariesen_US
dc.subjectSchool librariesen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectEducational role of librariesen_US
dc.subjectEducational activitiesen_US
dc.titleΧαρτογράφηση και παρουσίαση των εκπαιδευτικών δράσεων στο σύνολο των ελληνικών ακαδημαϊκών και σε δείγμα των ελληνικών σχολικών βιβλιοθηκών, ως προς τα οργανωτικά και εκπαιδευτικά τους χαρακτηριστικάen_US
dc.typeBachelor Thesisen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.programΠτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςen_US
dc.contributor.committeememberEfthymiou, Foteini-
dc.contributor.committeememberLazaridis, Nikolaos-
dc.linkhttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-650en_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeBachelor Thesis-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-1659-3504-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

36
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.