DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSidiropoulou–Kanellou, Tryfaini-
dc.contributor.authorKriara, Maria-Eleni-
dc.date.accessioned2024-03-28T14:10:21Z-
dc.date.available2024-03-28T14:10:21Z-
dc.date.issued2010-05-
dc.identifier.issn1791-597X-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1653-
dc.description.abstractΠροσεγγίζοντας τον τομέα της γλωσσικής ανάπτυξης του παιδιού προσχολικής ηλικίας προβληματιζόμαστε σχετικά με την ανάπτυξη του σημασιολογικού μέρους της γλωσσικής του ικανότητας. Γενικός σκοπός της έρευνας αυτής είναι να διερευνηθεί πως τα παιδιά προσχολικής ηλικίας που ζουν και μεγαλώνουν σ’ ένα διαλεκτόφωνο περιβάλλον, χρησιμοποιούν το ρήμα «παίζω» στην καθημερινή τους επικοινωνία με τους άλλους. Ειδικότερα, ποιες σημασίες της λέξης «παίζω», που στην Κρητική διάλεκτο περιλαμβάνει επιπλέον έννοιες από αυτές που αποδίδονται στην κοινή νεοελληνική γλώσσα, γνωρίζουν τα παιδιά. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν ότι τα παιδιά προσχολικής ηλικίας μπορούν να χρησιμοποιούν σωστά τις ποικίλες σημασίες της, ώστε να επιτυγχάνεται κάθε φορά η όσο το δυνατόν καλύτερη επικοινωνία. Η γλώσσα αποτελεί μεταξύ άλλων και μέσο διατήρησης της ταυτότητας κάθε κοινωνίας. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας αποτελούν ένα «ζωντανό οδηγό» της κοινότητας, τον οποίο ο παιδαγωγός θα πρέπει να σεβαστεί και να μελετήσει προσεκτικά στο ψυχοπαιδαγωγικό έργο του.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΜοτίβοen_US
dc.relation.ispartofΣύγχρονη Κοινωνία Εκπαίδευση & Ψυχική Υγείαen_US
dc.titleΛεκτική Επικοινωνία των μικρών παιδιών: η χρήση των πολύσημων λέξεων τοπικής διαλέκτουen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.issue3en_US
dc.identifier.spage239en_US
dc.identifier.epage253en_US
dc.linkhttps://skepsy.edu.gr/wp-content/uploads/2021/02/SAKARAKAS-IOANNIS-sidiropoulou-kriara-3.pdfen_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryΕλλάδαen_US
local.metadatastatusverifieden_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Articles / Άρθρα
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

23
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.