DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAntoniou, Angeliki-
dc.contributor.authorΚοκκαλιάρη, Αφροδίτη-
dc.date.accessioned2023-10-12T08:03:25Z-
dc.date.available2023-10-12T08:03:25Z-
dc.date.issued2022-10-03-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/172-
dc.description.abstractΣκοπός – Σκοπός της έρευνας στο πλαίσιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν να διερευνήσει σε τί ποσοστό και με ποιους τρόπους η οικογένεια, το σχολείο και η βιβλιοθήκη ενήργησαν ή όχι υπέρ της ανάπτυξης της φιλαναγνωσίας στους φοιτητές του Τμήματος ΑΒ&ΣΠ του ΠαΔΑ. Ακόμα, σκοπός της έρευνας ήταν να καταγράψει τα συμπεράσματα που προέκυψαν από αυτή και να τα συγκρίνει με άλλες σχετικές μελέτες και έρευνες, ώστε να συνεισφέρει με μία εμπεριστατωμένη άποψη στην επιστημονική συζήτηση για το θέμα της φιλαναγνωσίας. Μεθοδολογία – Στην παρούσα πτυχιακή εργασία χρησιμοποιήθηκαν οι εξής μέθοδοι έρευνας: η βιβλιογραφική επισκόπηση πηγών σχετικών με το θέμα και τα υποθέματα της πτυχιακής καθώς και η ποσοτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίου με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Σε σύνολο περίπου 600 ενεργών φοιτητών του Τμήματος ΑΒ&ΣΠ του ΠαΔΑ συγκεντρώθηκαν 105 απαντήσεις, τα δεδομένα των οποίων ποσοτικοποιήθηκαν και οπτικοποιήθηκαν με τη χρήση του προγράμματος MS Excel. Μετά τη συγκέντρωση και επεξεργασία των απαντήσεων έγινε σύγκριση των αποτελεσμάτων της έρευνας με σχετικές προηγούμενες έρευνες, μελέτες και απόψεις που καταγράφηκαν κατά τη βιβλιογραφική επισκόπηση. Αποτελέσματα – Τα αποτελέσματα της έρευνας αναλύονται διεξοδικά στο κεφάλαιο 4 της παρούσας πτυχιακής. Συνοπτικά, τα κυριότερα ευρήματα δείχνουν πως η αγάπη για το βιβλίο, όσον αφορά την πλειοψηφία αυτών που συμμετείχαν στην έρευνα, δεν είναι έμφυτη αλλά καλλιεργείται, αναπτύσσεται και προωθείται μέσα από διάφορες στάσεις και παρεμβάσεις που λαμβάνουν χώρα τόσο στην οικογένεια και στο σχολείο όσο και στις βιβλιοθήκες. Πρωτοτυπία – Το ενδιαφέρον/καινοτόμο στοιχείο της έρευνας συναρτάται με την ομάδα στην οποία διεξήχθη η έρευνα, καθώς οι φοιτητές του Τμήματος ΑΒ&ΣΠ του ΠαΔΑ, είναι πιθανόν να κληθούν κατά τον επαγγελματικό τους βίο να υποστηρίξουν και να προωθήσουν οι ίδιοι τη φιλαναγνωσία. Με βάση τα συμπεράσματα που προέκυψαν προτείνονται πρακτικές καλλιέργειας της φιλαναγνωσίας που πιθανά να μπορούν να ενσωματωθούν και στο πρόγραμμα σπουδών του παραπάνω Τμήματος.en_US
dc.format.extent69en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςen_US
dc.subjectΦιλαναγνωσίαen_US
dc.subjectΒιβλιοθήκεςen_US
dc.subjectΟικογένειαen_US
dc.subjectΣχολείοen_US
dc.subjectΒιβλιοπωλείαen_US
dc.subjectReadingen_US
dc.subjectLibrariesen_US
dc.subjectFamilyen_US
dc.subjectSchoolen_US
dc.subjectBookstoresen_US
dc.subjectReader developmenten_US
dc.titleΤο φιλαναγνωστικό προφίλ των φοιτητών του τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του ΠαΔΑ: διερεύνηση των παραγόντων επίδρασηςen_US
dc.typeBachelor Thesisen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.programΠτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςen_US
dc.contributor.committeememberMichailidis, Tasos-
dc.contributor.committeememberEfthymiou, Foteini-
dc.linkhttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2868en_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeBachelor Thesis-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-3452-1168-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.