DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGiannakopoulos, Georgios-
dc.contributor.authorΝτρίζα, Ενμπρίντα-
dc.date.accessioned2023-10-12T08:03:27Z-
dc.date.available2023-10-12T08:03:27Z-
dc.date.issued2022-07-07-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/178-
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την κατανόηση της επί πληρωμή διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης και πως αυτό έχει επίδραση στους επιστημονικούς εκδοτικούς οίκους. Μέσα από την μελέτη της σχετικής επιστημονικής βιβλιογραφίας θα αναλυθούν εκτενώς τα οφέλη της επί πληρωμής διαφήμισης τόσο για τους οργανισμούς πληροφόρησης όσο για διεθνείς εκδοτικούς οίκους. Γενικότερος στόχος είναι η ανάδειξη της σημαντικότητας της ψηφιακής μάρκετινγκ στρατηγικής μέσω της αξιοποίησης δεδομένων ιστού για επιστημονικούς εκδοτικούς οίκους διεθνούς εμβέλειας. Η μεθοδολογία της παρούσας εργασίας βασίζεται σε 3 διαφορετικά στάδια. Αρχικά, χρησιμοποιήσαμε διαδικτυακές πλατφόρμες ανάκτησης και συλλογής δεδομένων σχετικά με την απόδοση των εξεταζόμενων ιστοσελίδων και της συμπεριφοράς των χρηστών σε αυτές. Στη συνέχεια και μετά την ανάκτηση των ερευνητικών δεδομένων κατασκευάστηκαν υπολογιστικά φύλλα προκειμένου να προ-επεξεργαστούν τα δεδομένα που συλλέξαμε με επόμενο βήμα την ανάλυση τους. Η συλλογή και καταγραφή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε σε καθημερινή βάση, για 140 ημέρες πάνω σε 23 διαφορετικές μετρικές. Αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε στατιστική ανάλυση των συλλεγόμενων δεδομένων σε δύο στάδια. Αρχικά μέσω της παράθεσης περιγραφικών στατιστικών στοιχείων, και έπειτα μέσω της ανάλυσης συσχετίσεων ανάμεσα σε συγκεκριμένες μετρικές ιστού που είχαν ήδη συλλεχθεί. Τέλος, η μελέτη κλείνει με προτάσεις τόσο προς την πρακτική όσο και την σχετική ερευνητική κοινότητα οι οποίες απορρέουν από τα αποτελέσματα των αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν.en_US
dc.format.extent62-
dc.language.isoelen_US
dc.publisherUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςen_US
dc.subjectΕπί πληρωμή διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησηςen_US
dc.subjectΟργανισμοί πληροφόρησηςen_US
dc.subjectΕκδοτικοί οίκοιen_US
dc.subjectΨηφιακή μάρκετινγκ στρατηγικήen_US
dc.subjectΔιαδικτυακές πλατφόρμες ανάκτησηςen_US
dc.subjectΣυλλογή δεδομένωνen_US
dc.subjectΑναλυτικά στοιχεία ιστούen_US
dc.subjectΔεδομένα ιστούen_US
dc.titleΑξιοποίηση αναλυτικών ιστού για τη στρατηγική διαχείριση της επί πληρωμής διαφήμισης. Εφαρμογή σε επιστημονικούς εκδοτικούς οίκουςen_US
dc.typeBachelor Thesisen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.programΠτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςen_US
dc.contributor.committeememberTriantafyllou, Ioannis-
dc.contributor.committeememberDendrinos, Markos-
dc.linkhttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2307en_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeBachelor Thesis-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-1659-3504-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

24
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.