DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorStoyannidis, Yannis-
dc.contributor.authorΦράγκου, Αγγελική-
dc.date.accessioned2023-10-12T08:03:32Z-
dc.date.available2023-10-12T08:03:32Z-
dc.date.issued2022-09-23-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/195-
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της ιστορικής έρευνας, είναι πολύ εύκολο να χαθεί κάποιος μέσα στην πληθώρα της πληροφορίας. Οι πηγές είναι αμέτρητες και η συμβολή μας ως επιστήμονες της πληροφόρησης είναι ζωτικής σημασίας για την αποτελεσματική και ποιοτική έρευνα. Ερευνητικά εργαλεία, όπως κατάλογοι και ευρετήρια είναι το βασικό βοήθημα που θα βρει ένας ερευνητής σε κάθε πληροφοριακό οργανισμό. Στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης, προέκυψε η δημιουργία μιας αρχειακής συλλογής εμπορικών διαφημίσεων που παρουσιάζει την οικονομική ιστορία των μεγάλων αστικών κέντρων της Ελλάδας κατά το πρώτο μισό του 20ού αιώνα(1901-1947). Μέσα από αυτή τη συλλογή γεννήθηκε και η ανάγκη για ένα εργαλείο, το οποίο θα βοηθούσε στην πλοήγηση μέσα στο υλικό και θα έφερνε στην επιφάνεια την ιστορική πληροφορία που είναι κρυμμένη ή εννοείται μέσα σε κάθε τεκμήριο. Επομένως, η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη δημιουργία ευρετηρίου/ βάσης δεδομένων της παραπάνω συλλογής. Πρόκειται για ένα ερευνητικό εργαλείο που υλοποιήθηκε στο σύστημα MS Excel, περιέχει την περιγραφή και τεκμηρίωση εμπορικών διαφημίσεων με βάση διεθνή πρότυπα. Επιπροσθέτως, αναφέρονται και κάποια συμπεράσματα ιστορικής φύσεως για τις περιοχές που καλύπτονται από τα τεκμήρια, ενώ παράλληλα παρουσιάζονται κάποια παραδείγματα εγγραφών, τα οποία λειτουργούν ως ταυτότητα της ανάλογης διαφημιζόμενης οντότητας. Τέλος, παρουσιάζονται κάποια συμπεράσματα και προεκτάσεις που μπορούν να συμβάλλουν στην καλύτερη χρήση του εργαλείου και στην ιστορική έρευνα γενικότερα.en_US
dc.format.extent33-
dc.language.isoelen_US
dc.publisherUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςen_US
dc.subjectΒάσεις δεδομένωνen_US
dc.subjectΕυρετήριαen_US
dc.subjectΜεταδεδομέναen_US
dc.subjectΔιαφημίσειςen_US
dc.subjectΕπιχειρηματική ιστορίαen_US
dc.titleΔημιουργία βάσης δεδομένων αρχειακής συλλογής εμπορικών διαφημίσεων (1901-1947)en_US
dc.typeBachelor Thesisen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.programΠτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςen_US
dc.contributor.committeememberGiannakopoulos, Georgios-
dc.contributor.committeememberMichailidis, Tasos-
dc.linkhttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2748en_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeBachelor Thesis-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-9551-8360-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

27
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.