DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKoulouris, Alexandros-
dc.contributor.advisorDrivas, Ioannis-
dc.contributor.authorΛεωτσάκου, Χρυσάνθη-
dc.date.accessioned2023-10-12T08:03:33Z-
dc.date.available2023-10-12T08:03:33Z-
dc.date.issued2022-09-22-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/200-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, αποτελεί η ανάδειξη στρατηγικής για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και διαμοιρασμού πολυμεσικού περιεχομένου το Youtube, από πολιτιστικούς οργανισμούς όπως είναι τα μουσεία, για την προώθηση των υπηρεσιών τους προς τους διαδικτυακούς χρήστες που απευθύνονται. Πιο συγκεκριμένα, υπό το πρίσμα της βελτιστοποίησης της ορατότητας και ευρεσιμότητας των βίντεο από τους χρήστες (Video Search Engine Optimisation) τα οποία περιέχονται στα επίσημα Youtube κανάλια των μουσείων, θα αναζητηθούν οι παράγοντες που επιδρούν στο βαθμό δημοφιλίας που λαμβάνουν τα εκάστοτε βίντεο που εξετάζονται ως ερευνητικό δείγμα. Μέσω αυτής της γνώσης, τα μουσεία θα μπορούν να ακολουθήσουν μια στρατηγική για την καλύτερη δυνατή ευρετηρίαση των βίντεο που διαθέτουν στο κανάλι τους από τη μηχανή αναζήτησης του Youtube. Αυτό με τη σειρά του θα επιφέρει μεγαλύτερο αριθμό προβολών στα εκάστοτε βίντεο, αλλά και ευρύτερη αναγνωρισιμότητα των δράσεων και των υπηρεσιών που προσφέρουν οι πολιτιστικοί οργανισμοί που εξετάστηκαν. Παράλληλα, καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες αλληλοεπιδρούν με την πλατφόρμα του Youtube, θα αναζητηθούν οι παράγοντες που επιδρούν στην αύξηση ή την μείωση της απήχησης και της διάδρασης που επιτυγχάνεται μεταξύ των χρηστών των καναλιών που διαχειρίζονται τα μουσεία. Αυτό θα δώσει την δυνατότητα να γίνουν αντιληπτές οι βέλτιστες στρατηγικές με τις οποίες δημοσιεύεται και διαχέεται πολιτιστική πληροφόρηση μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Τέλος, η παρούσα πτυχιακή εργασία, προσφέρει πρακτική γνώση προς τους διαχειριστές των πολιτιστικών οργανισμών, προκειμένου να αξιοποιούν με στρατηγική τα δεδομένα συμπεριφοράς των χρηστών που πηγάζουν από την συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικών δικτύων.en_US
dc.format.extent50-
dc.language.isoelen_US
dc.publisherUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςen_US
dc.subjectΒελτιστοποίησηen_US
dc.subjectYoutubeen_US
dc.subjectΕύρος ορατότηταςen_US
dc.subjectΔιάδραση χρηστώνen_US
dc.subjectΔεδομένα συμπεριφοράς χρηστώνen_US
dc.subjectΒίντεοen_US
dc.subjectΜηχανές αναζήτησηςen_US
dc.subjectΠλατφόρμες κοινωνικών δικτύωνen_US
dc.subjectΠολιτιστικοί οργανισμοίen_US
dc.subjectΜουσείαen_US
dc.titleΚοινωνικά δίκτυα και αξιοποίηση τους από τους πολιτιστικούς οργανισμούς για την προώθηση των υπηρεσιών τους. Βελτιστοποίηση μέσω των δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών. Η περίπτωση του Youtubeen_US
dc.typeBachelor Thesisen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.programΠτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςen_US
dc.contributor.committeememberDendrinos, Markos-
dc.contributor.committeememberAntoniou, Angeliki-
dc.linkhttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2775en_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeBachelor Thesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-4011-2678-
crisitem.author.orcid0000-0003-2407-9502-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

28
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.