DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPierrakos, George-
dc.contributor.authorPapagiannopoulou, V.-
dc.contributor.authorYfantopoulos, John-
dc.contributor.authorSarris, Markos-
dc.date.accessioned2024-05-10T11:47:15Z-
dc.date.available2024-05-10T11:47:15Z-
dc.date.issued2008-01-01-
dc.identifierscopus-44349090917-
dc.identifier.issn1105-3992-
dc.identifier.other44349090917-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/2338-
dc.description.abstractΣΚΟΠΟΣ: Η μέτρηση της ικανοποίησης των χρηστών παιδιατρικού νοσοκομείου της Αττικής από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας.ΥΛΙΚΟ-ΜΕΘΟΔΟΣ: Για την αξιολόγηση της ικανοποίησης των χρηστών των υπηρεσιών του νοσοκομείου επιλέχθηκε ένα δείγμα 1000 ατόμων, με τη μέθοδο της στρωματοποιημένης τυχαίας δειγματοληψίας. Ειδικότερα, οι συνοδοί των παιδιών κλήθηκαν να υποδείξουν την ικανοποίησή τους αφενός από την ποιότητα των διαδικασιών εισαγωγής των ασθενών στο νοσοκομείο και αφετέρου από το προσωπικό του νοσοκομείου (ιατρικό, νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό). Η ικανοποίηση μετρήθηκε με τη χρήση της πεντάβαθμης κλίμακας Likert, στην οποία το 1 αντιπροσώπευε το «καθόλου ικανοποιημένος» και το 5 το «απόλυτα ικανοποιημένος». Παράλληλα, υποβλήθηκε μια ανοικτή ερώτηση, προκειμένου να καταγραφεί η γενικότερη άποψη των χρηστών για τις υπηρεσίες του νοσοκομείου. Τα ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν, με τη μέθοδο της προσωπικής συνέντευξης, κατά την περίοδο Ιανουαρίου–Μαρτίου 2004. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Το ποσοστό ανταπόκρισης των ερωτηθέντων διαμορφώθηκε στο 70%. Συνολικά, το 45,2% των συνοδών έμεινε πολύ έως απόλυτα ικανοποιημένο από την ενημέρωση που τους παρείχε το νοσοκομείο. Επιπρόσθετα, το 49% των συνοδών δήλωσε πολύ ικανοποιημένο από την ταχύτητα στις διαδικασίες εισαγωγής, ενώ 150 συνολικά συνοδοί δεν έμειναν καθόλου ικανοποιημένοι από την ταχύτητα εισαγωγής. Ποσοστό 54,3% εμφανίστηκε πολύ έως απόλυτα ικανοποιημένο από την ευγένεια του προσωπικού, ενώ μόλις το 2,1% είχε παράπονα από τη γενικότερη συμπεριφορά του. Οι ιατρικές υπηρεσίες βαθμολογήθηκαν κατά μέσον όρο με 3,6, ενώ οι νοσηλευτικές υπηρεσίες με 3,4. Επίσης, το 33,4% των συνοδών δήλωσε πολύ ικανοποιημένο από την ευγένεια, το 32,8% από την κατανόηση και το 32,1% από την εξυπηρέτηση του διοικητικού προσωπικού. Οι συνοδοί βαθμολόγησαν κατά μέσον όρο τις υποδομές του νοσοκομείου με 2,4, ενώ στην ανοικτή ερώτηση η πλειοψηφία τους δήλωσε ότι χρήζουν ανακαίνισης. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Η συνολική αξιολόγηση των υπηρεσιών του νοσοκομείου αποδεικνύει ότι οι συνοδοί των ασθενών έμειναν τελικά περισσότερο ικανοποιημένοι απ’ ό,τι προσδοκούσαν. Οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου –ειδικά στις ιατρονοσηλευτικές υπηρεσίες– αξιολογούνται με αρκετά υψηλό βαθμό από τους χρήστες των υπηρεσιών, γεγονός που βελτιώνει τη συνολική εικόνα του νοσοκομείου. Αντίθετα, οι υποδομές του νοσοκομείου επηρεάζουν αρνητικά την ικανοποίηση του χρήστη.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΑρχεία Ελληνικής Ιατρικήςen_US
dc.subjectΙατρικές υπηρεσίεςen_US
dc.subjectΙκανοποίησηen_US
dc.subjectΝοσηλευτικές υπηρεσίεςen_US
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνen_US
dc.subjectΣύστημα υγείαςen_US
dc.titleΜέτρηση της ικανοποίησης από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας σε παιδιατρικό νοσοκομείο της Αττικήςen_US
dc.title.alternativeMeasuring satisfaction with health care services in an Athens pediatric hospitalen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.scopus2-s2.0-44349090917-
dcterms.accessRights0en_US
dc.relation.deptDepartment of Business Administrationen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume25en_US
dc.relation.issue1en_US
dc.identifier.spage73en_US
dc.identifier.epage82en_US
dc.linkhttps://www.mednet.gr/archives/2008-1/pdf/73.pdfen_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldMedical and Health Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
local.metadatastatusverifieden_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeArticle-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Business Administration-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Articles / Άρθρα
CORE Recommender
Show simple item record

SCOPUSTM   
Citations

6
checked on Nov 23, 2024

Page view(s)

25
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.