DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKoulouris, Alexandros-
dc.contributor.authorΚοσέογλου, Ελευθερία-
dc.date.accessioned2023-10-13T06:36:38Z-
dc.date.available2023-10-13T06:36:38Z-
dc.date.issued2022-03-15-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/285-
dc.description.abstractΗ λογοκλοπή αποτελεί ίσως το πιο συχνό ακαδημαϊκό παράπτωμα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το διαδίκτυο, οι ηλεκτρονικές πηγές και η εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία διευκόλυναν την εκδήλωση και την έξαρση αυτού του φαινομένου. Στο πλαίσιο αντιμετώπισης του φαινομένου οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες προχώρησαν στην αγορά λογισμικών ανίχνευσης πιθανής λογοκλοπής με πιο γνωστό το εργαλείο Turnitin. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τη στάση των μελών του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού μεγάλων ακαδημαϊκών ιδρυμάτων όσον αφορά στη λογοκλοπή και στη χρήση του εργαλείου Turnitin. Η έρευνα που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο της εργασίας θα εστιάσει τουλάχιστον σε τρία ιδρύματα: το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Τα πρώτα δύο πανεπιστήμια έχουν τη μεγαλύτερη παράδοση στη χρήση εργαλείων λογοκλοπής στην Ελλάδα (πριν το Turnitin χρησιμοποιούσαν το εργαλείο Ephorus). Επίσης, τα δύο αυτά ιδρύματα χρησιμοποιούν εργαλεία λογοκλοπής σε πλήρη ενσωμάτωση με τα περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης. Από την άλλη μεριά, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής τώρα κάνει τα πρώτα βήματά του στη χρήση του Turnitin. Μέσω των ερωτημάτων θα γίνει προσπάθεια να εντοπιστεί η ύπαρξη ή μη πολιτικής των ιδρυμάτων, η στάση και η χρήση από τα μέλη του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού-
dc.format.extent137-
dc.language.isoel-
dc.publisherUniversity of West Attica (UNIWA)-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές-
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές-
dc.subjectΛογοκλοπή-
dc.subjectΑκαδημαϊκή εντιμότητα-
dc.subjectΑΠΘ-
dc.subjectΕΑΠ-
dc.subjectΠΑΔΑ-
dc.subjectΤurnitin-
dc.subjectPlagiarism-
dc.subjectAcademic integrity-
dc.subjectTertiary education-
dc.subjectFaculty-
dc.subjectUniversities-
dc.titleΗ χρήση του Turnitin από τους διδάσκοντες των ελληνικών πανεπιστημίων-
dc.typeMSc Thesis-
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
dc.relation.programΜεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες ΠΜΣ Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία-
dc.contributor.committeememberKouis, Dimitrios-
dc.contributor.committeememberVraimaki, Eftichia-
dc.linkhttp://dx.doi.org/10.26265/amitos-1758-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeMSc Thesis-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-4011-2678-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

21
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.