DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝομπιλάκη, Αικατερίνη-
dc.date.accessioned2023-10-13T06:36:38Z-
dc.date.available2023-10-13T06:36:38Z-
dc.date.issued2022-03-02-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/287-
dc.description.abstractΗ Υβριδική Εκπαίδευση είναι η εξέλιξη της Μικτής και της Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευσης η οποία χρησιμοποιείται από τον 18ο αιώνα. Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούνται οι όροι ως συνώνυμοι, ενώ η εξέλιξη της τεχνολογίας βοήθησε στην ανάπτυξη προϋποθέσεων για νέες τεχνικές και μοντέλα Εκπαίδευσης και Διδασκαλίας. Παρά την χρήση της Υβριδικής – Μικτής Εκπαίδευσης από τις αρχές του 2000 στην ουσία παγιώθηκε με την εμφάνιση και εξάπλωση της Πανδημίας της νόσου COVID-19. Συνεπώς τα μοντέλα αυτά της Εκπαίδευσης και Διδασκαλίας έγιναν ο μόνος τρόπος να συνεχίσει η Εκπαιδευτική Διαδικασία. Με αυτά τα δεδομένα όλοι οι εμπλεκόμενοι Εκπαιδευτές και Εκπαιδευόμενοι εκπαιδεύτηκαν και προσαρμόστηκαν απότομα και αναγκαστικά στη νέα πραγματικότητα. Η διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό:  την καταγραφή των μεθόδων που υιοθέτησαν και ακολούθησαν οι Εκπαιδευτές καθώς και πόσο έχουν επηρεαστεί οι ίδιοι και ο τρόπος διδασκαλίας τους από αυτή τη διαδικασία,  να επισημάνει την ανάγκη εφαρμογής των νέων αυτών μοντέλων και στην εποχή μετά την Πανδημία. Πιο συγκεκριμένα καταγράφηκαν οι στάσεις και οι απόψεις Εκπαιδευτών από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα βασικά συμπεράσματα αφορούν στην τεχνολογική κατάρτιση των Εκπαιδευτών καθώς και σε διαδικτυακά προβλήματα όπως η παρακολούθηση, η διάδραση και οι τεχνικές δυσκολίες. Επί το πλείστον η στάση των Εκπαιδευτών είναι θετική ως προς την χρήση ανάλογων μεθόδων συνδυαστικά και συμπληρωματικά με τις παραδοσιακές μεθόδους, με την προϋπόθεση να υπάρξουν οι κατάλληλες υποδομές.-
dc.format.extent52-
dc.language.isoel-
dc.publisherUniversity of West Attica (UNIWA)-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές-
dc.subjectΥβριδική εκπαίδευση-
dc.subjectΜικτή εκπαίδευση-
dc.subjectΕκπαιδευτικές διαδικασίες-
dc.subjectΤεχνολογία στην εκπαίδευση-
dc.subjectΕμπειρίες εκπαιδευτών-
dc.subjectHybrid teaching learning-
dc.subjectBlended teaching learning-
dc.subjectEducational methods-
dc.subjectTechnology in education-
dc.subjectEducators' experiences-
dc.titleΥβριδικοί τρόποι μάθησης: στάσεις και απόψεις εκπαιδευτών-
dc.typeMSc Thesis-
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
dc.relation.programΜεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες ΠΜΣ Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία-
dc.contributor.committeememberVraimaki, Eftichia-
dc.contributor.committeememberMichailidis, Tasos-
dc.linkhttp://dx.doi.org/10.26265/amitos-1768-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeMSc Thesis-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

12
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.