Υβριδικοί τρόποι μάθησης: στάσεις και απόψεις εκπαιδευτών
Authors: Νομπιλάκη, Αικατερίνη 
Committee Member: Vraimaki, Eftichia 
Michailidis, Tasos 
Publisher: University of West Attica (UNIWA)
Issue Date: 2-Mar-2022
Program: Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες ΠΜΣ Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία
Keywords: Υβριδική εκπαίδευση, Μικτή εκπαίδευση, Εκπαιδευτικές διαδικασίες, Τεχνολογία στην εκπαίδευση, Εμπειρίες εκπαιδευτών, Hybrid teaching learning, Blended teaching learning, Educational methods, Technology in education, Educators' experiences
Abstract: 
Η Υβριδική Εκπαίδευση είναι η εξέλιξη της Μικτής και της Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευσης η οποία χρησιμοποιείται από τον 18ο αιώνα. Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούνται οι όροι ως συνώνυμοι, ενώ η εξέλιξη της τεχνολογίας βοήθησε στην ανάπτυξη προϋποθέσεων για νέες τεχνικές και μοντέλα Εκπαίδευσης και Διδασκαλίας. Παρά την χρήση της Υβριδικής – Μικτής Εκπαίδευσης από τις αρχές του 2000 στην ουσία παγιώθηκε με την εμφάνιση και εξάπλωση της Πανδημίας της νόσου COVID-19. Συνεπώς τα μοντέλα αυτά της Εκπαίδευσης και Διδασκαλίας έγιναν ο μόνος τρόπος να συνεχίσει η Εκπαιδευτική Διαδικασία. Με αυτά τα δεδομένα όλοι οι εμπλεκόμενοι Εκπαιδευτές και Εκπαιδευόμενοι εκπαιδεύτηκαν και προσαρμόστηκαν απότομα και αναγκαστικά στη νέα πραγματικότητα. Η διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό:  την καταγραφή των μεθόδων που υιοθέτησαν και ακολούθησαν οι Εκπαιδευτές καθώς και πόσο έχουν επηρεαστεί οι ίδιοι και ο τρόπος διδασκαλίας τους από αυτή τη διαδικασία,  να επισημάνει την ανάγκη εφαρμογής των νέων αυτών μοντέλων και στην εποχή μετά την Πανδημία. Πιο συγκεκριμένα καταγράφηκαν οι στάσεις και οι απόψεις Εκπαιδευτών από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τα βασικά συμπεράσματα αφορούν στην τεχνολογική κατάρτιση των Εκπαιδευτών καθώς και σε διαδικτυακά προβλήματα όπως η παρακολούθηση, η διάδραση και οι τεχνικές δυσκολίες. Επί το πλείστον η στάση των Εκπαιδευτών είναι θετική ως προς την χρήση ανάλογων μεθόδων συνδυαστικά και συμπληρωματικά με τις παραδοσιακές μεθόδους, με την προϋπόθεση να υπάρξουν οι κατάλληλες υποδομές.
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/287
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Type: MSc Thesis
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Appears in Collections:Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

12
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.