DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Koulouris, Alexandros | - |
dc.contributor.author | Δαμασκηνού, Αικατερίνη | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-13T06:36:45Z | - |
dc.date.available | 2023-10-13T06:36:45Z | - |
dc.date.issued | 2023-01-09 | - |
dc.identifier.uri | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/310 | - |
dc.description.abstract | Με την εξέλιξη της τεχνολογίας και τις σύγχρονες απαιτήσεις ο ρόλος του βιβλιοθηκονόμου ξεπερνά το στερεότυπο του συντηρητικού επαγγελματία με το εσωστρεφές προφίλ, και αποκτά ένα διαφοροποιημένο και πολύ πιο δυναμικό ρόλο. Οι βιβλιοθηκονόμοι συνεργάζονται με τα μέλη της σχολικής κοινότητας και εμπλέκονται δυναμικά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σκοπός είναι να συμβάλουν στην επίδοση των μαθητών μέσω της παροχής προγραμμάτων Πληροφοριακής Παιδείας, που επιτρέπουν την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των μαθητών μέσω σύγχρονων πρακτικών και διδακτικών μεθόδων. Οι βιβλιοθηκονόμοι (teacher-librarians) προχωρούν με το σχεδιασμό και την αξιολόγηση ειδικών εργασιών που βασίζονται στη χρήση πηγών με στόχο την εξοικείωση των μαθητών με τη διαδικασία της έρευνας και την αξιολόγηση και αξιοποίηση της πληροφορίας. Στην εν λόγω εργασία γίνεται προσπάθεια να απαντηθούν ερωτήματα που αφορούν τη σημασία ύπαρξης μαθημάτων Πληροφοριακής Παιδείας στα σχολεία με τη συμβολή και το καθοριστικό ρόλο των σχολικών βιβλιοθηκών και των βιβλιοθηκονόμων στην εκπαίδευση του 21ου αιώνα, που προετοιμάζει τους μαθητές να σταθούν ευέλικτοι και ικανοί στην επίλυση προβλημάτων και στη λήψη αποφάσεων. Μέσω των αποτελεσμάτων έρευνας, τα οποία προέκυψαν με τη διανομή ερωτηματολογίου που απευθύνθηκε σε βιβλιοθηκονόμους που εργάζονται σε βιβλιοθήκες που στηρίζουν τη λειτουργία ιδιωτικών σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αποτυπώνεται η σημασία και το περιεχόμενο των προγραμμάτων Πληροφοριακής Παιδείας που προσφέρουν οι βιβλιοθηκονόμοι και η εμπειρία και ανταπόκριση που έχουν τα παιδιά από τα μαθήματα που έχουν παρακολουθήσει. | - |
dc.format.extent | 107 | - |
dc.language.iso | el | - |
dc.publisher | University of West Attica (UNIWA) | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | - |
dc.subject | Σχολικές βιβλιοθήκες | - |
dc.subject | Πληροφοριακή παιδεία | - |
dc.subject | Ιδιωτικά σχολεία | - |
dc.subject | Δευτεροβάθμια εκπαίδευση | - |
dc.subject | School libraries | - |
dc.subject | Ιnformation literacy | - |
dc.subject | Τeacher librarian | - |
dc.subject | Private schools | - |
dc.subject | Secondary education | - |
dc.title | Πληροφοριακή παιδεία και σχολικές βιβλιοθήκες εκπαιδευτικών ιδρυμάτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του ιδιωτικού τομέα | - |
dc.type | MSc Thesis | - |
dc.relation.dept | Department of Archival, Library and Information Studies | - |
dc.relation.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
dc.relation.program | Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες ΠΜΣ Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία | - |
dc.contributor.committeemember | Kouis, Dimitrios | - |
dc.contributor.committeemember | Vraimaki, Eftichia | - |
dc.link | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3428 | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.openairetype | MSc Thesis | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
crisitem.author.dept | Department of Archival, Library and Information Studies | - |
crisitem.author.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-4011-2678 | - |
crisitem.author.parentorg | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
Appears in Collections: | Master Theses / Μεταπτυχιακές Εργασίες |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.