Η Λογοτεχνική Θεωρία ως εργαλείο ανάπτυξης του δημιουργικού λόγου: δημιουργική έκφραση μέσω της θεωρίας του Propp
Authors: Michailidis, Tasos 
Publisher: Εκδόσεις Πεδίο
Issue Date: 1-Jan-2018
Conference: Συνέδριο ΕΛΕΣΥΠ "Η ζωή ως τέχνη ή η τέχνη της ζωής" 
Book: Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού 
Issue: 113-114
Keywords: Θεωρία λογοτεχνίας, Δημιουργική Γραφή, Propp, Εκπαίδευση Ενηλίκων
Abstract: 
Η παρούσα εισήγηση δεν είναι τόσο ένα προτεινόμενο διδακτικό σενάριο, αλλά μια εποπτική εξέταση του βαθμού συσχέτισης και αλληλεπίδρασης της Θεωρίας της Λογο-τεχνίας και της δημιουργικής έκφρασης, οι οποίοι λειτουργούν συνδυαστικά στην προσπά-θεια των ενηλίκων σπουδαστών της Δημιουργικής Γραφής να οικειωθούν θεωρητικά και έμπρακτα τον κώδικα της δημιουργικής έκφρασης. Έτσι, η θεωρία του Propp σχετικά με τη δομή των λογοτεχνικών έργων, όπως την αναλύει στη Μορφολογία των παραμυθιών (1968), αξιοποιώντας την απλοποιημένη εκδοχή της από τον Ροντάρι (1990), θα αποτελέσει μια βάση ανάδειξης ενός επίκαιρου προβληματισμού της σύγχρονης διδακτικής προσέγγισης της ΔΓ και της σχέσης της με την ακαδημαϊκή κριτική. Η παρούσα ανακοίνωση θα επιμείνει στη διασαφήνιση των όρων και στην οργάνωση μιας κατάλληλης μεθοδολογίας στη διδακτική αξιοποίηση της λογοτεχνικής θεωρίας ως άξονα παραγωγής δημιουργικού λόγου
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/440
Type: Conference Paper
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Affiliation: University of West Attica (UNIWA) 
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

24
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.