DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMichailidis, Tasos-
dc.date.accessioned2023-10-17T12:31:01Z-
dc.date.available2023-10-17T12:31:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherKSPmw24AAAAJ:8k81kl-MbHgC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/496-
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εστιάζει σε μια πρώτη προσέγγιση και εξέταση των τρόπων που η διδακτική πράξη της Λογοτεχνίας ως γνωστικό αντικείμενο στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση φανερώνει τον βαθμό που η εκπαιδευτική πραγματικότητα προσλαμβάνει τις νέες κατευθύνσεις των ανανεωμένων εγχώριων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών (ΑΠΣ). Το συγκεκριμένο άρθρο αποτιμά συνολικά τη σχέση της Λογοτεχνίας ως τέχνη και αυτόνομο επιστημονικό πεδίο των Ανθρωπιστικών επιστημών με το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Προχωρά, επίσης, σε μια κατηγοριοποίηση των σύγχρονων τάσεων στη διδακτική της Λογοτεχνίας και θέτει τα διλήμματα και τους προβληματισμούς που προκύπτουν από την απότομη μετάβαση σε μια άλλη δομή σχολικής κοινότητας, τον αυξημένο ρόλο που προσδίδεται από τα νέα ΑΠΣ στη Λογοτεχνία και τον τρόπο που η παιδαγωγική πρακτική εφαρμόζει τις νέες οδηγίες. Κατ’ επέκταση, η εργασία επιχειρεί μια πρώτη οριοθέτηση της σύγχρονης πραγματικότητας στη διδακτική της Λογοτεχνίας τον 21ο αιώνα, φανερώνοντας νέες και χρόνιες αγκυλώσεις/προβληματισμούς, αλλά και τις διαφορετικές δυνατότητες που διαφαίνονται στο ελληνικό σχολείο, προτείνοντας έμμεσα λύσεις γεφύρωσης των χασμάτων που προκύπτουν κατά τη μετάβαση από το παραδοσιακό στο σύγχρονο σχολείοen_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΕκπαιδευτική Eπικαιρότηταen_US
dc.sourceπεριοδικό Εκπαιδευτική επικαιρότητα 2 (5), 3-14, 2018-
dc.subjectΔιδακτική της Λογοτεχνίαςen_US
dc.subjectΜεθοδολογικές προσεγγίσειςen_US
dc.subjectΟ ρόλος του εκπαιδευτικού στη σχολική πράξηen_US
dc.titleΗ διδακτική της λογοτεχνίας στον 21ο αιώνα: προκλήσεις, όρια και προβληματισμοίen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volumeBen_US
dc.relation.issue5en_US
dc.identifier.spage3en_US
dc.identifier.epage14en_US
dc.linkhttps://www.researchgate.net/profile/Tasos-Michailidis-2/publication/334251649_E_didaktike_tes_logotechnias_ston_21_o_aiona_prokleseis_oria_kai_problematismoi/links/5d1f33c4a6fdcc2462c1826e/E-didaktike-tes-logotechnias-ston-21-o-aiona-prokleseis-oria-kai-problematismoi.pdfen_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.countryGreeceen_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeArticle-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-4717-2152-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Articles / Άρθρα
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

25
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.