DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMichailidis, Tasos-
dc.date.accessioned2023-10-24T20:34:12Z-
dc.date.available2023-10-24T20:34:12Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifiergoogle_scholar-KSPmw24AAAAJ:KlAtU1dfN6UC-
dc.identifier.otherKSPmw24AAAAJ:KlAtU1dfN6UC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/640-
dc.description.abstractΤο συγκεκριμένο άρθρο επισημαίνει τη σημασία της καλλιέργειας του Ακαδημαϊκού Λόγου στην ελληνική εκπαίδευση, επιμένοντας στην ανάγκη οργάνωσης σχετικών Εργαστηρίων στα ελληνικά Πανεπιστήμια. Λαμβάνοντας υπόψη τη σχετική βιβλιογραφία για τα χαρακτηριστικά του Ακαδημαϊκού Λόγου ως ιδιαίτερο κειμενικό είδος και τις γενικότερες τάσεις στα Πανεπιστήμια της Ευρώπης και Αμερικής αναφορικά με την πρόσληψή του, το άρθρο παρουσιάζει και εξετάζει τους λόγους που παρατηρούνται σημαντικά προβλήματα στην εκπόνηση των διπλωματικών εργασιών και γενικά στην παραγωγή επιστημονικού λόγου στην ελληνική γλώσσα. Υπό αυτό το πρίσμα, με βάση την εκπαιδευτική θεωρία, προτείνει συγκεκριμένους τρόπους για τη θεσμική του υπόσταση και εκπαιδευτική του διάρθρωση σε επίπεδο σκοπού και στόχων ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο, ορίζοντας ένα μεθοδολογικό πλαίσιο διαμεσολάβησης της Ακαδημαϊκής Γραφής, προκειμένου να αντιμετωπιστούν γνωστικά χάσματα και ασυνέχειες χρόνων του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Η εργασία επιχειρεί όχι μόνο να αναδείξει το εν λόγω ζήτημα, αλλά επιδιώκει να περιγράψει μια διεπιστημονική διδακτική προσέγγιση του Ακαδημαϊκού Λόγου, προκειμένου οι Έλληνες σπουδαστές και νέοι ερευνητές να είναι σε θέση να παράγουν επιστημονικό λόγο με ποιοτικά κριτήρια, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΕκπαιδευτική επικαιρότηταen_US
dc.sourceπεριοδικό Εκπαιδευτική επικαιρότητα 3 (1), 36-50, 2020-
dc.subjectΑκαδημαϊκός Λόγοςen_US
dc.subjectΔιπλωματικές εργασίεςen_US
dc.subjectΕλληνική τριτοβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subjectΔιδακτική μεθοδολογίαen_US
dc.titleΗ αναγκαιότητα ένταξης της διδακτικής του Ακαδημαϊκού Λόγου στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: σκοπός, διδακτικοί στόχοι και μεθοδολογικές προσεγγίσειςen_US
dc.typeArticleen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume3en_US
dc.relation.issue1en_US
dc.identifier.spage36en_US
dc.identifier.epage50en_US
dc.linkhttps://www.researchgate.net/publication/354985782_E_anankaioteta_entaxes_tes_didaktikes_tou_Akademaikou_Logou_sten_ellenike_tritobathmia_ekpaideuse_skopos_didaktikoi_stochoi_kai_methodologikes_prosengiseisen_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.countryGreeceen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-4717-2152-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Articles / Άρθρα
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

38
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.