DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSotiriadou, Anastasia-
dc.contributor.authorVeikou, Chrysoula-
dc.contributor.authorAlexandri - Vrana, Eleni-
dc.contributor.authorTheofanopoulou, Eleni-
dc.contributor.authorKafatsaki, Stamatia-
dc.date.accessioned2023-11-03T13:04:54Z-
dc.date.available2023-11-03T13:04:54Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifiergoogle_scholar-Jd7f99cAAAAJ:UebtZRa9Y70C-
dc.identifier.otherJd7f99cAAAAJ:UebtZRa9Y70C-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/858-
dc.description.abstractΤο παρόν κείμενο αποτελεί έκθεση για τα ποσοτικά δεδομένα της πράξης «Θετικές δράσεις υπέρ των γυναικών στις σχολές αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (μελέτη – έρευνα – βιβλιογραφία – ενίσχυση βιβλιοθηκών)». Η πράξη έγκειται στην ολοκληρωμένη προσέγγιση περί ισότητας των φύλων σε ένα χώρο που βρίσκει πρόσφορο έδαφος για ανάπτυξη δυνατοτήτων εξάλειψης στερεοτυπικών αντιλήψεων λόγω φύλου και δίδει την δυνατότητα για την διαμόρφωση και ανάπτυξη συμπεριφορών και στάσεων σεβόμενων και βασιζόμενων στην αρχή της διαφορετικότητας και ισότητας των δύο φύλων σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησης των ατόμων. Η φιλοσοφία της πράξης ερείδεται στην επίτευξη των στόχων της Λισσαβόνας, και αποτελεί θετική δράση υπέρ των γυναικών, μέσω της οποίας δημιουργούνται οι συνθήκες και οι προϋποθέσεις για την αντιμετώπιση αντικειμενικών και υποκειμενικών δυσκολιών και εμποδίων πρόσβασης στην γνώση και κατά συνέπεια στην αγορά εργασίας. Βασίζεται επίσης στην αναγκαιότητα της ελληνικού συστήματος αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, που διαπνέεται από μια φαινομενική ισότιμη μεταχείριση των μαθητών και σπουδαστών σε σχέση με τις μαθήτριες και σπουδάστριες, αγνοώντας βασικούς ανασταλτικούς παράγοντες και αφήνοντας να λειτουργούν ανενόχλητα όλα τα εμπόδια στην πρόσβαση στη γνώση , την πληροφορία, την προώθηση στην απασχόληση και εξέλιξη. Η πράξη ενσωματώνει την νέα πολιτική ισότητας των δύο φύλων που εφαρμόζεται στις χώρες της Ε.Ε. και που συνίσταται σε μια διπλή στρατηγική, α)στην ένταξη της οπτική της διάστασης του φύλου σε κάθε πολιτική, β) στην ανάπτυξη θετικών δράσεων υπέρ των γυναικών.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.subjectΠοιοτικά στοιχείαen_US
dc.subjectΘετικές δράσεις υπέρ των γυναικώνen_US
dc.subjectΠαραγωγή εκπαιδευτικού υλικούen_US
dc.subjectΠρομήθεια εκπαιδευτικού υλικούen_US
dc.subjectΣύνδεση βιβλιοθηκώνen_US
dc.subjectΔημοσιότηταen_US
dc.subjectΔια βίου εκπαίδευσηen_US
dc.titleΘετικές δράσεις υπέρ των γυναικών στις Σχολές Αρχικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Μελέτη-Έρευνα-Βιβλιογραφία-Ενίσχυση βιβλιοθηκών): Έκθεση για τα ποιοτικά στοιχεία του έργουen_US
dc.typeReporten_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.linkhttps://repository-edulll.ekt.gr/edulll/handle/10795/1155en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.countryGreeceen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeReport-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0009-0008-6954-8097-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Reports / Εκθέσεις
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Aug 16, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.