DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMichailidis, Tasos-
dc.contributor.authorZikos, Nikos-
dc.date.accessioned2023-11-06T13:20:37Z-
dc.date.available2023-11-06T13:20:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifiergoogle_scholar-KSPmw24AAAAJ:Tyk-4Ss8FVUC-
dc.identifier.issn2529-1580-
dc.identifier.otherKSPmw24AAAAJ:Tyk-4Ss8FVUC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/899-
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία επικεντρώνεται σε μια πρώτη καταγραφή-περιγραφή των πιο σημαντικών Πανελλήνιων Μαθητικών Διαγωνισμών (ΠΜΔ) σε επίπεδο Θετικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών, επιχειρώντας μια αποτίμηση του θεσμού των Πανελληνίων Μαθητικών Διαγωνισμών που αφορούν Έλληνες μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Μάλιστα, για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε εμπειρική έρευνα με ποσοτική μεθοδολογία κατά το σχολικό έτος 2015-2016 σε δείγμα 108 μαθητών, της Β΄ τάξης, Πειραματικού Γυμνασίου της Περιφέρειας Αττικής-Πειραιά, διερευνώντας την ενημέρωσή τους, τη συμμετοχή τους και τις στάσεις τους απέναντι στους ΠΜΔ. Όσον αφορά στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν ανώνυμα ερωτηματολόγια με την κλίμακα Likert ως ερευνητικά εργαλεία, των οποίων η διαδικασία σχεδίασης και επεξεργασίας συντελέστηκε από τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς. Η εν λόγω εισήγηση αποτελεί μια ποσοτική και ποιοτική περιγραφή των αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων, έχοντας υπόψη τη σχετική βιβλιογραφική έρευνα, ενώ στα τελικά συμπεράσματα συνδράμουν, επίσης, συνεντεύξεις που υλοποιήθηκαν σε μαθητές που έχουν συμμετάσχει σε μαθητικούς διαγωνισμούς.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΕπιστημονική Εταιρεία για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίαςen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίαςen_US
dc.sourceΠρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής …, 2016-
dc.titleO βαθμός εδραίωσης των Πανελλήνιων Μαθητικών Διαγωνισμών στην ελληνική εκπαίδευση και διερεύνηση της στάσης της μαθητικής κοινότηταςen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, 21-23 Οκτωβρίου 2016en_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume2en_US
dc.identifier.spage546en_US
dc.identifier.epage554en_US
dc.linkhttps://www.academia.edu/34587175/O_%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CF%8C%CF%82_%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%B1%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7%CF%82_%CF%84%CF%89%CE%BD_%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B9%CF%89%CE%BD_%CE%9C%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD_%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8E%CE%BD_%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD_%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%8D%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B7%CF%82_%CF%84%CE%B7%CF%82_%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82_%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.countryGreeceen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeConference Paper-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-4717-2152-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Articles / Άρθρα
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

51
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.