DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMichailidis, Tasos-
dc.contributor.authorPaschalidou, Gina-
dc.date.accessioned2023-11-06T13:29:02Z-
dc.date.available2023-11-06T13:29:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifiergoogle_scholar-KSPmw24AAAAJ:u-x6o8ySG0sC-
dc.identifier.isbn978-618-83517-1-4-
dc.identifier.otherKSPmw24AAAAJ:u-x6o8ySG0sC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/900-
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εστιάζει σε μια πρώτη προσέγγιση και περιεκτική εξέταση του τρόπου που τα εγχώρια Προγράμματα Σπουδών (ΠΣ) των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων εισάγουν και προσλαμβάνουν ως επιστημονικό κλάδο τη Δημιουργική Γραφή (Creative Writing) αντανακλώντας έτσι τις διεθνείς τάσεις, σε σύγκριση με τα ανάλογα ΠΣ στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση της Μεγάλης Βρετανίας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα αποδοθεί στη συγκριτική συσχέτιση της στοχοθεσίας, της διδακτικής μεθοδολογίας και αξιολόγησης των σπουδαστών της Δημιουργικής Γραφής (ΔΓ) των δύο χωρών σε ένα αντικείμενο που πρωτίστως στοχεύει στην ανίχνευση, καλλιέργεια και ανάπτυξη δημιουργικών δεξιοτήτων και σε δεύτερο επίπεδο αποσκοπεί στη φιλολογική επάρκεια των σπουδαστών. Η έρευνα επικεντρώνεται στη συγκριτική μελέτη των ΠΣ σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, κατά τρόπο ώστε να αναδείξει την εγχώρια και ευρωπαϊκή τάση προσέγγισης της δημιουργικό έκφρασης και να αναδείξει έμμεσα με ποιους τρόπους και με ποιους όρους μπορεί η ΔΓ να γίνει αντικείμενο σπουδών της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης. Έτσι, θα παρουσιαστεί συνοπτικά η δομή και το περιεχόμενο των μαθημάτων που ορίζουν τα εκάστοτε πανεπιστημιακά ιδρύματα ως προαπαιτούμενα, για να πιστοποιήσουν ότι οι φοιτητές τους κατέκτησαν επαρκώς τους μηχανισμούς που συναρθρώνουν, σύμφωνα με τη Λογοτεχνική θεωρία, έναν αισθητικό λόγο, αλλά ταυτόχρονα είναι σε θέση να παράγουν επαρκώς επιστημονικό λόγο. Η εισήγηση θα επιχειρήσει, επίσης, μια πρώτη καταγραφή των κριτηρίων εισαγωγής των σπουδαστών, θα διερευνήσει το επιστημονικό και επαγγελματικό προφίλ του διδακτικού προσωπικού των εν λόγω τμημάτων, όπως και τις ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης και σταδιοδρομίας που υπόσχονται στους υποψηφίους. Τέλος, η εργασία επιχειρεί μέσω της σύγκρισης μια πρώτη οριοθέτηση των σύγχρονων ευρωπαϊκών τάσεων στη διδακτική του συγκεκριμένου γνωστικού πεδίου, όπως και μια αποτίμηση-αξιολόγηση των δυνατοτήτων, καινοτομιών και ελλείψεων που εντοπίστηκαν αναφορικά με το ζήτημα στα δύο εθνικά συστήματα.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΕΚΕΔΙΣΥ-Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδαςen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Η εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: θεωρία και πράξη. Αναζητώντας το ελκυστικό και αποτελεσματικό σχολείο», 19-21 Μαΐου 2017, Αθήνα.en_US
dc.source2ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Η εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: θεωρία και πράξη …, 2017-
dc.titleΠρογράμματα Σπουδών Δημιουργικής Γραφής στα ελληνικά και βρετανικά Πανεπιστημιακά Ιδρύματα: μια πρώτη συγκριτική αποτίμηση ενός ανερχόμενου γνωστικού αντικειμένου στην …en_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference2ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Η εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: θεωρία και πράξη. Αναζητώντας το ελκυστικό και αποτελεσματικό σχολείο», 19-21 Μαΐου 2017, Αθήνα.en_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume2en_US
dc.identifier.spage133en_US
dc.identifier.epage144en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.countryGreeceen_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeConference Paper-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-4717-2152-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.