DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKyriaki - Manessi, Daphne-
dc.contributor.authorΔασούλα, Ουρανία-
dc.date.accessioned2023-10-11T19:28:32Z-
dc.date.available2023-10-11T19:28:32Z-
dc.date.issued2021-02-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/100-
dc.description.abstractΣκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθεί τι πιστεύουν, τι είδαν και τι βίωσαν οι φοιτητές στη συνεκπαίδευσή τους με τους ηλικιακά μεγαλύτερους συμφοιτητές τους. Αρχικά έγινε βιβλιογραφική επισκόπηση η οποία εστίασε στη σχετική νομοθεσία, στις αντιλήψεις και το κοινωνικό πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων και της δια βίου μάθησης. Πραγματοποιήθηκε μια ιστορική διαδρομή στην εκπαίδευση ενηλίκων στην Ελλάδα και στον Ευρωπαϊκό χώρο και εξετάστηκαν οι δράσεις και οι πρωτοβουλίες που έχουν θεσμοθετηθεί για την εκπαίδευση των μαθητών οι οποίοι εγκατέλειψαν χωρίς να ολοκληρώσουν το βασικό κύκλο των σπουδών τους. Εξετάστηκαν τα κίνητρα, τα χαρακτηριστικά και τα εμπόδια που συναντούν οι μεγαλύτεροι σε ηλικία μαθητές, όταν επιθυμήσουν να γυρίσουν για να ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους. Στη συνέχεια, έγινε έρευνα με ερωτηματολόγιο στους φοιτητές του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα για τις απόψεις τους σχετικά με τη συνύπαρξη με τους μεγαλύτερους σε ηλικία συμφοιτητές τους. Χρησιμοποιήθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου ομαδοποιήθηκαν με τη χρήση πινάκων και χρησιμοποιήθηκαν υπολογιστικά φύλλα για τη στατιστική ανάλυση των απαντήσεων. Ακολούθησαν συμπεράσματα και προτάσεις, λύσεις και απόψεις. Το γενικό συμπέρασμα από την παρούσα πτυχιακή εργασία είναι πως οι νεότεροι ηλικιακά φοιτητές, σε μεγάλη πλειοψηφία είναι ανεκτικοί στην διαφορετικότητα, δείχνουν σεβασμό στην ανομοιομορφία, εκτιμούν και κατανοούν την προσπάθεια η οποία καταβάλλεται από έναν φοιτητή σε μεγαλύτερη από αυτούς ηλικία. Αυτό προκύπτει από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής διαδικασίας που συμβάλουν στην άμβλυνση της ηλικιακής διαφορετικότητας, εξαλείφοντας τις προκαταλήψεις, τα στερεότυπα και κάθε είδους ρατσισμό. Συνεπώς, όταν έχουμε κοινούς στόχους και σκοπούς, εστιάζουμε σε αυτά τα δεδομένα που μας ενώνουν και όχι σε εκείνα που πιθανόν μας χωρίζουν.en_US
dc.format.extent98-
dc.language.isoelen_US
dc.publisherUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςen_US
dc.subjectΕνήλικοι εκπαιδευόμενοιen_US
dc.subjectΔια βίου μάθησηen_US
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνen_US
dc.subjectΏριμοι φοιτητέςen_US
dc.titleΑπόψεις φοιτητών Βιβλιοθηκονομίας για συμφοιτητές τους μεγαλύτερης ηλικίας(mature students)en_US
dc.typeBachelor Thesisen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.programΠτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςen_US
dc.contributor.committeememberKouis, Dimitrios-
dc.contributor.committeememberZervos, Spiros-
dc.linkhttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-197en_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeBachelor Thesis-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-3310-6616-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

28
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.