DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSotiropoulou, Eleni-
dc.date.accessioned2024-02-26T14:52:13Z-
dc.date.available2024-02-26T14:52:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifiergoogle_scholar-RnGY-DEAAAAJ:MXK_kJrjxJIC-
dc.identifier.isbn978-618-84063-1-5-
dc.identifier.issn2653-8830-
dc.identifier.otherRnGY-DEAAAAJ:MXK_kJrjxJIC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1186-
dc.description.abstractΣήμερα, η χρήση των εικόνων για την μετάδοση μηνυμάτων αποτελεί ένα βασικό χαρακτηριστικό της σύγχρονης κουλτούρας. Έτσι, η ικανότητα του ατόμου για ερμηνεία και αποκωδικοποίηση των οπτικών σημείων αποτελεί μία σημαντική και απαραίτητη δεξιότητα, ενώ παράλληλα οδηγεί και σε μία νέα μορφή γραμματισμού, του οπτικού γραμματισμού – που είναι εξίσου βασική όσο και οι δεξιότητες της ανάγνωσης και της γραφής. Ωστόσο, αν και τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες έρευνες επισημαίνουν τα οφέλη του οπτικού γραμματισμού για τα παιδιά, παρόλα αυτά λαμβάνει σχετικά μικρή ή και μηδαμινή προσοχή στα σημερινά προγράμματα σπουδών. Ο λόγος είναι ότι το σχολείο εστιάζει κυρίως στην παραδοσιακή μορφή γραμματισμού (ανάγνωση, γραφή και λεκτικές μορφές επικοινωνίας), χωρίς να δίνει έμφαση στη μορφή και την ποιότητα των οπτικών δεξιοτήτων ενός μαθητή. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναδείξει τη σημασία των οπτικών μηνυμάτων στο σύγχρονο τρόπο ζωής και συνακόλουθα την ανάγκη για την καλλιέργεια του οπτικού γραμματισμού ακόμα και στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας που θα τα οδηγήσει να εξελιχθούν σε κριτικά σκεπτόμενους πολίτεςen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΕΛ.ΕΠ.Ε.Π.Α.en_US
dc.relation.ispartofΒιβλίο Πρακτικών Πανελλήνιων Επιστημονικών Συνεδρίων Προσχολικής Αγωγήςen_US
dc.sourcehttps://www.researchgate.net/publication …, 2022-
dc.subjectΟπτικός γραμματισμόςen_US
dc.subjectΔεξιότητες 21ου αιώναen_US
dc.subjectΚριτική σκέψηen_US
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαen_US
dc.titleΟπτικός γραμματισμός: η σημασία του στην προσχολική ηλικίαen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.description.noteTόμος Β’: ΣΤ΄, Ζ΄, Η΄, Θ΄ & Ι΄ Συνέδριο (2016-2020), "Σύγχρονα Θέματα Παιδαγωγικής, Ψυχοπαιδαγωγικής και Παιδιατρικής"en_US
dc.relation.volume2en_US
dc.identifier.spage284en_US
dc.identifier.epage290en_US
dc.linkhttps://www.researchgate.net/publication/362606499_Optikos_grammatismos_E_semasia_tou_sten_proscholike_elikiaen_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeConference Paper-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-2712-4148-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

35
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.