DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSotiropoulou, Eleni-
dc.contributor.authorHassapis, Antonios-
dc.date.accessioned2024-02-26T16:44:54Z-
dc.date.available2024-02-26T16:44:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifiergoogle_scholar-RnGY-DEAAAAJ:KlAtU1dfN6UC-
dc.identifier.isbn9789604850532-
dc.identifier.otherRnGY-DEAAAAJ:KlAtU1dfN6UC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1196-
dc.description.abstractΟι σύγχρονοι μελετητές της λογοτεχνίας στρέφουν το ενδιαφέρον της έρευνάς τους από την εξαντλητική φιλολογική ανάλυση των κειμένων στη διερεύνηση θεωρητικών και φιλοσοφικών ζητημάτων, που αφορούν στο λογοτεχνικό φαινόμενο γενικότερα (αυτάρκεια του κειμένου, «θάνατος» του συγγραφέα, ρόλος του αναγνώστη κλπ.). Η θεωρία της λογοτεχνίας επικεντρώνεται κυρίως στην προσέγγιση των κειμένων μέσα από μια συγκεκριμένη οπτική γωνία, την οποία προσδιορίζουν διάφορες επιστήμες, όπως η ψυχανάλυση, η κοινωνιολογία, η εθνογραφία της επικοινωνίας και όχι αναγκαστικά η φιλολογία. Η εμφάνιση των πολιτισμικών σπουδών συμπίπτει με την κοινωνική αναταραχή, η οποία κυριάρχησε στην Ευρώπη κατά τη δεκαετία του '60 και η οποία επηρέασε, μεταξύ των άλλων, και την εξέλιξη των λογοτεχνικών σπουδών. Οι πολιτισμικές σπουδές επικεντρώνουν το ερευνητικό τους ενδιαφέρον στις κοινωνικές-πολιτισμικές δυνάμεις και στις δομές εξουσίας, που θεωρούνται υπεύθυνες τόσο για την παραγωγή των πολιτισμικών φαινομένων, όσο και για τη νοηματοδότησή τους, στον επαναπροσδιορισμό των κυρίαρχων ιδεολογιών και των στερεοτυπικών αντιλήψεων.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΗρόδοτοςen_US
dc.relation.ispartofΕλληνική παιδική-νεανική λογοτεχνία : ιστορία, κριτική, διδασκαλίαen_US
dc.sourcehttps://www.researchgate.net/publication …, 2013-
dc.titleΗ εικονογράφηση στην παιδική λογοτεχνία : προβληματισμοί σε ζητήματα θεωρίας της λογοτεχνίας και πολιτισμικών σπουδώνen_US
dc.typeBook Chapteren_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.description.noteΠρακτικά από το Πανελλήνιο Συνέδριο "Προσδιορίζοντας την Ελληνική Παιδική-Νεανική Λογοτεχνία : ζητήματα ιστορίας και κριτικής", Φλώρινα, 15-17 Οκτωβρίου 2010, που συνδιοργάνωσαν τα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης και Νηπιαγωγών της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.en_US
dc.identifier.spage454en_US
dc.identifier.epage472en_US
dc.linkhttp://georgakas.lit.auth.gr/simikta/index.php/component/chronoforms/?chronoform=simiktaBook&book=3296en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.openairetypeBook Chapter-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-2712-4148-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Sep 11, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.