DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSotiriou, Christina-
dc.date.accessioned2024-02-27T11:48:16Z-
dc.date.available2024-02-27T11:48:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifiergoogle_scholar-VqeLyjQAAAAJ:2osOgNQ5qMEC-
dc.identifier.isbn978-618-5458-00-3 (set)-
dc.identifier.isbn978-618-5458-04-1 (Τόμος Δ ́)-
dc.identifier.otherVqeLyjQAAAAJ:2osOgNQ5qMEC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1207-
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία αναζητήθηκαν κατευθύνσεις από έρευνες για την συναισθηματική επίδραση της μουσικής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και βρέφη. Η θεωρητική προσέγγιση του θέματος μπορεί να χαρακτηριστεί πολυεπιστημονική (multidisciplinary), η οποία χαρακτηρίζεται από την αντιπαράθεση διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων όπως Νευροφυσιολογίας, Ψυχοακουστικής, Γνωσιακής Ψυχολογίας, Μουσικής Ψυχολογίας και άλλων ειδικοτήτων, και πολύπλοκη, διότι οι τεχνικές είναι διαφορετικές και η δυσκολία μελέτης των συναισθηματικών αντιδράσεων μικρών παιδιών στη μουσική ήταν μεγάλη. Το αποτέλεσμα της έλλειψης ενός κοινά αποδεκτού θεωρητικού, ψυχολογικού ή φιλοσοφικού υποβάθρου δημιουργεί πληθώρα διαφορετικών εμπειρικών προσεγγίσεων του ζητήματος, τεχνικών έρευνας, υλικού και ερεθισμάτων, και συνεπώς αδυναμία να υπάρξει σύγκριση και σύγκλιση απόψεων και πορισμάτων. Σίγουρα απαιτείται περαιτέρω διερεύνηση του θέματος με μια συγκεκριμένη αντικειμενική μέθοδο για να έχουμε πιο σαφή αποτελέσματα.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου "Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Σχολείο και Πολιτισμός"en_US
dc.sourceΠρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Σχολείο …, 2019-
dc.subjectΣυναίσθημαen_US
dc.subjectΜουσικήen_US
dc.subjectΒρέφηen_US
dc.titleΗ συναισθηματική επίδραση της μουσικής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και βρέφηen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference4ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Σχολείο και Πολιτισμός", 10-12 Μαΐου 2019, Αθήνα, Ελλάδαen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume4en_US
dc.identifier.spage333en_US
dc.identifier.epage342en_US
dc.linkhttps://ekedisy.gr/praktika-4ou-synedrioy/en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.openairetypeConference Paper-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-7417-778X-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

18
checked on Sep 11, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.