DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSotiriou, Christina-
dc.date.accessioned2024-02-27T22:06:52Z-
dc.date.available2024-02-27T22:06:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifiergoogle_scholar-VqeLyjQAAAAJ:9yKSN-GCB0IC-
dc.identifier.isbn978-618-82283-2-0-
dc.identifier.isbn978-618-82283-3-7 (set)-
dc.identifier.otherVqeLyjQAAAAJ:9yKSN-GCB0IC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1235-
dc.description.abstractΣκοπός της ανακοίνωσης είναι η παρουσίαση μιας συνοπτικής εικόνας της δημόσιας και της ιδιωτικής μουσικής εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες στην Ελλάδα. Ειδικότερα θα αναφερθούμε στην ιδιαιτερότητα της διδασκαλίας, ανάλογα με τα επίπεδα εκπαίδευσης, στην προσχολική αγωγή, το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο. Θα γίνουν αναφορές στην ερμηνεία της χορωδίας και των μικρών ορχηστρικών συνόλων σε σχέση με την εκπαίδευση, και θα παρουσιαστεί η συμβολή των Μουσικών Σχολείων στον ελλαδικό χώρο. Στη συνέχεια, θα παρουσιαστούν τα ελληνικά Πανεπιστημιακά Ιδρύματα για τη Μουσική Εκπαίδευση και θα συζητηθεί η προσφορά τους, όπως και άλλων Παιδαγωγικών Τμημάτων όπου διεξάγονται μαθήματα Μουσικής Παιδαγωγικής. Επίσης, θα γίνει σύντομη αναφορά στις σπουδές μουσικής στα Ωδεία και τις Μουσικές Σχολές. Διαπιστώνεται ότι, ενώ οι Πανεπιστημιακές σχολές μουσικολογίας δε δίνουν τίτλους οργάνων, η διδασκαλία των θεωρητικών μαθημάτων θεωρείται πλήρης, σφαιρική και ξεπερνά κατά πολύ το περιεχόμενο των ωδειακών σπουδών. Από την άλλη πλευρά, τα Ωδεία, ως αδιαβάθμητοι οργανισμοί μουσικής εκπαίδευσης, εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην αναγνώριση και την ισοτιμία των τίτλων που παρέχουν. Τέλος, κρίνοντας και αξιολογώντας τα αναλυτικά προγράμματα μουσικής εκπαίδευσης στην εξελικτική τους πορεία, διαπιστώνεται ότι τα τελευταία χρόνια αισθητή αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός, καθώς και περιθώρια μελλοντικής προσαρμογής τους στα νέα δεδομένα της σύγχρονης μουσικοπαιδαγωγικής αντίληψης.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 7ου Επιστημονικού Συνεδρίου 2020 "Σχεδιάζοντας τη Διδακτική, την επιμόρφωση και την επαγγελματική κατάρτιση των Εκπαιδευτικών Ειδικοτήτων"en_US
dc.sourceΠρακτικά Συνεδρίου 7ου Επιστημονικού Συνεδρίου Ειδικοτήτων, με θέμα …, 2020-
dc.titleΗ Μουσική Εκπαίδευση στην Ελλάδαen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference7ο Επιστημονικό Συνέδριο "Σχεδιάζοντας τη Διδακτική, την επιμόρφωση και την επαγγελματική κατάρτιση των Εκπαιδευτικών Ειδικοτήτων", 17-18 Ιανουαρίου 2020, Αθήνα, Ελλάδαen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume2en_US
dc.identifier.spage240en_US
dc.identifier.epage248en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsSubscriptionen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.openairetypeConference Paper-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-7417-778X-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

18
checked on Sep 17, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.