DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZakopoulos, Vassilis-
dc.contributor.authorElliniadou, Elena-
dc.date.accessioned2024-02-28T15:11:51Z-
dc.date.available2024-02-28T15:11:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifiergoogle_scholar-JrwYQBwAAAAJ:Tyk-4Ss8FVUC-
dc.identifier.otherJrwYQBwAAAAJ:Tyk-4Ss8FVUC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1249-
dc.description.abstractΤο παρόν άρθρο προσπαθεί να αποτυπώσει συνοπτικά τον τρόπο αξιοποίησης του κοινωνικού δικτύου «Twitter» από την εκπαιδευτική κοινότητα και να εντοπίσει θετικά και αρνητικά σημεία που προκύπτουν από τη χρήση του. Το Twitter είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που παρέχει δυνατότητες επικοινωνίας και δικτύωσης και μπορεί να αξιοποιηθεί στο χώρο της εκπαίδευσης ως διαδικτυακό εργαλείο για παιδαγωγικούς, διδακτικούς σκοπούς καθώς και για την επαγγελματική ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού. Χωρίς να παραβλέπονται οι αρνητικές πλευρές της κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός Δικτύου Προσωπικής Μάθησης (PLN, Personal Learning Network), ικανό να στηρίξει και να ενθαρρύνει τη συναδελφικότητα και την εργασία των εκπαιδευτικών και να λειτουργεί επίσης, ως μία μόνιμη πηγή δια βίου μάθησης.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofProceedings of the 6th International Conference for Open & Distance Learning – ICODLen_US
dc.sourceΔιεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 6 (2B), 2011-
dc.subjectTwitteren_US
dc.subjectΚοινωνική δικτύωσηen_US
dc.subjectΕπαγγελματική ανάπτυξηen_US
dc.titleTo Twitter ως εργαλείο επαγγελματικής ανάπτυξης και διεύρυνσης του προσωπικού δικτύου μάθησης στην εκπαίδευσηen_US
dc.title.alternativeTwitter as a tool for professional development and for broadening the personal learning network in educationen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference6th International Conference for Open & Distance Learning – ICODL, 4 - 6 November 2011, Korinthos, Greeceen_US
dc.identifier.doi10.12681/icodl.672en_US
dc.relation.deptDepartment of Accounting and Financeen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume2en_US
dc.relation.issue2en_US
dc.identifier.spage173en_US
dc.identifier.epage178en_US
dc.linkhttps://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/article/view/672en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeConference Paper-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Accounting and Finance-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-3661-3787-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Conference Papers or Poster or Presentation / Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

23
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.