DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Zakopoulos, Vassilis | - |
dc.contributor.author | Salonikidis, Ioannis | - |
dc.contributor.author | Terzidis, Sotiris | - |
dc.contributor.author | Filippiadis, Grigorios | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-28T15:59:58Z | - |
dc.date.available | 2024-02-28T15:59:58Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier | google_scholar-JrwYQBwAAAAJ:0EnyYjriUFMC | - |
dc.identifier.other | JrwYQBwAAAAJ:0EnyYjriUFMC | - |
dc.identifier.uri | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1251 | - |
dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο τη μελέτη των σχολικών διαδικτυακών τόπων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Ειδικότερα προσπαθεί να απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα: Από ποιους κανόνες ή νομοθεσία διέπεται η λειτουργία των σχολικών διαδικτυακών τόπων, ποια είναι η δομή και το περιεχόμενό τους, από ποιους σχεδιάζονται, ενημερώνονται και πόσο συχνά; Υπάρχει σύνδεση του περιεχομένου τους με τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών και τέλος πώς εξασφαλίζονται οι πόροι για τη λειτουργία τους; Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός πως για το συγκεκριμένο θέμα υπάρχουν ελάχιστες αναφορές και περιορισμένα ερευνητικά δεδομένα, αποφασίσαμε να διερευνήσουμε ένα μικρό, αλλά αντιπροσωπευτικό, δείγμα 40 διαδικτυακών τόπων αξιοποιώντας τους πίνακες αξιολόγησης που προέκυψαν από τον διαγωνισμό σχολικών ιστοσελίδων που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τις ΤΠΕ στη Νάουσα το Μάιο του 2008. Παράλληλα μελετήσαμε τις εγκυκλίους, τη νομοθεσία και τις σχετικές έρευνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Καταλήξαμε σε μια σειρά από προτάσεις προς την κατεύθυνση της παιδαγωγικής αξιοποίησης των διαδικτυακών τόπων των σχολείων από τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και το ευρύτερο σχολικό περιβάλλον. | en_US |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών | en_US |
dc.relation.ispartof | Πρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ – Αξιοποίηση Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Διδακτική Πράξη | en_US |
dc.source | 5ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗ ΣΥΡΟ-ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, Ελλάδα, 2009 | - |
dc.subject | Σχολικοί διαδικτυακοί τόποι | en_US |
dc.subject | Αξιολόγηση | en_US |
dc.subject | Πρωτοβάθμια | en_US |
dc.subject | Δευτεροβάθμια | en_US |
dc.subject | Ευρωπαϊκές χώρες | en_US |
dc.subject | Ελλάδα | en_US |
dc.title | Σχολικοί διαδικτυακοί τόποι: Ελλάδα | en_US |
dc.type | Conference Paper | en_US |
dc.relation.conference | 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ – Αξιοποίηση Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Διδακτική Πράξη, 8-10 Μαΐου 2019, Σύρος, Ελλάδα | en_US |
dc.relation.dept | Department of Accounting and Finance | en_US |
dc.relation.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | en_US |
dc.identifier.spage | 273 | en_US |
dc.identifier.epage | 281 | en_US |
dc.link | https://www.eduportal.gr/greeksch/ | en_US |
dc.collaboration | University of West Attica (UNIWA) | en_US |
dc.subject.field | Social Sciences | en_US |
dc.journals | Open Access | en_US |
dc.publication | Peer Reviewed | en_US |
dc.country | Greece | en_US |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.grantfulltext | none | - |
item.openairetype | Conference Paper | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
crisitem.author.dept | Department of Accounting and Finance | - |
crisitem.author.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-3661-3787 | - |
crisitem.author.parentorg | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
Appears in Collections: | Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.