DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZakopoulos, Vassilis-
dc.contributor.authorSalonikidis, Ioannis-
dc.contributor.authorTerzidis, Sotiris-
dc.contributor.authorFilippiadis, Grigorios-
dc.date.accessioned2024-02-28T15:59:58Z-
dc.date.available2024-02-28T15:59:58Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifiergoogle_scholar-JrwYQBwAAAAJ:0EnyYjriUFMC-
dc.identifier.otherJrwYQBwAAAAJ:0EnyYjriUFMC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1251-
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα έχει ως στόχο τη μελέτη των σχολικών διαδικτυακών τόπων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Ειδικότερα προσπαθεί να απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα: Από ποιους κανόνες ή νομοθεσία διέπεται η λειτουργία των σχολικών διαδικτυακών τόπων, ποια είναι η δομή και το περιεχόμενό τους, από ποιους σχεδιάζονται, ενημερώνονται και πόσο συχνά; Υπάρχει σύνδεση του περιεχομένου τους με τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών και τέλος πώς εξασφαλίζονται οι πόροι για τη λειτουργία τους; Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός πως για το συγκεκριμένο θέμα υπάρχουν ελάχιστες αναφορές και περιορισμένα ερευνητικά δεδομένα, αποφασίσαμε να διερευνήσουμε ένα μικρό, αλλά αντιπροσωπευτικό, δείγμα 40 διαδικτυακών τόπων αξιοποιώντας τους πίνακες αξιολόγησης που προέκυψαν από τον διαγωνισμό σχολικών ιστοσελίδων που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου για τις ΤΠΕ στη Νάουσα το Μάιο του 2008. Παράλληλα μελετήσαμε τις εγκυκλίους, τη νομοθεσία και τις σχετικές έρευνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Καταλήξαμε σε μια σειρά από προτάσεις προς την κατεύθυνση της παιδαγωγικής αξιοποίησης των διαδικτυακών τόπων των σχολείων από τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και το ευρύτερο σχολικό περιβάλλον.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΕκδόσεις Νέων Τεχνολογιώνen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ – Αξιοποίηση Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Διδακτική Πράξηen_US
dc.source5ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΗ ΣΥΡΟ-ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, Ελλάδα, 2009-
dc.subjectΣχολικοί διαδικτυακοί τόποιen_US
dc.subjectΑξιολόγησηen_US
dc.subjectΠρωτοβάθμιαen_US
dc.subjectΔευτεροβάθμιαen_US
dc.subjectΕυρωπαϊκές χώρεςen_US
dc.subjectΕλλάδαen_US
dc.titleΣχολικοί διαδικτυακοί τόποι: Ελλάδαen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ – Αξιοποίηση Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Διδακτική Πράξη, 8-10 Μαΐου 2019, Σύρος, Ελλάδαen_US
dc.relation.deptDepartment of Accounting and Financeen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.identifier.spage273en_US
dc.identifier.epage281en_US
dc.linkhttps://www.eduportal.gr/greeksch/en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeConference Paper-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Accounting and Finance-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-3661-3787-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

20
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.