DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZakopoulos, Vassilis-
dc.contributor.authorAggelou, Amalia-
dc.date.accessioned2024-02-28T17:07:38Z-
dc.date.available2024-02-28T17:07:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifiergoogle_scholar-JrwYQBwAAAAJ:IjCSPb-OGe4C-
dc.identifier.isbn978-618-5335-01-4-
dc.identifier.isbn978-618-5335-5-5 (set)-
dc.identifier.otherJrwYQBwAAAAJ:IjCSPb-OGe4C-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1252-
dc.description.abstractΗ διαδεδομένη χρήση των νέων τεχνολογιών στις μέρες μας, αλλά και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση έχουν δώσει μεγάλη ώθηση, αλλά και μια διαφορετική διάσταση στην προσπάθεια επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των σχολικών μονάδων ανά τον κόσμο τόσο σε επίπεδο μαθητών όσο και εκπαιδευτικών. Το 4ο δημοτικό σχολείο Ραφήνας συμμετέχει εκπροσωπώντας την Ελλάδα μαζί με άλλες ευρωπαϊκές χώρες σε ένα διετές πρόγραμμα Erasmus+ με στόχο την αποτελεσματική χρήση των ΤΠΕ στην τάξη. Τα έως τώρα αποτελέσματα δείχνουν πώς τα οφέλη τόσο για τους μαθητές όσο και τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν είναι πολλά, αφού μέσω ανάλογων προγραμμάτων γνωρίζουν άλλες κουλτούρες, χώρες και τους πολιτισμούς τους, τα εκπαιδευτικά τους συστήματα, ενισχύουν τις τεχνολογικές, κοινωνικές και γλωσσικές τους δεξιότητες καθώς και την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής τους διάστασης και νοοτροπίας.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 9ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσηen_US
dc.sourceΔιεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 9 (6Β), 171-177, 2017-
dc.subjectERASMUS+en_US
dc.subjectProgramen_US
dc.subjectUse of ICTen_US
dc.subjectEuropean dimensionen_US
dc.titleΣυμμετέχοντας στο ERASMUS+ πρόγραμμα με θέμα την αποτελεσματική χρήση των ΤΠΕ στην τάξηen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference9ο Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 23-26 Νοεμβρίου 2017, Αθήνα, Ελλάδαen_US
dc.identifier.doi10.12681/icodl.1196en_US
dc.relation.deptDepartment of Accounting and Financeen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume6en_US
dc.relation.issue2en_US
dc.identifier.spage171en_US
dc.identifier.epage177en_US
dc.linkhttps://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/article/view/1196en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeConference Paper-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Accounting and Finance-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-3661-3787-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

22
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.