DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSotiriou, Christina-
dc.date.accessioned2024-02-28T22:24:40Z-
dc.date.available2024-02-28T22:24:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifiergoogle_scholar-VqeLyjQAAAAJ:Tyk-4Ss8FVUC-
dc.identifier.isbn978-960-99899-3-0-
dc.identifier.otherVqeLyjQAAAAJ:Tyk-4Ss8FVUC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1259-
dc.description.abstractΟ Gordon είναι ένας από τους επιστήμονες που έχει συμβάλλει σημαντικά στον τομέα της μουσικής εκπαίδευσης. Η έρευνα του κατά την διάρκεια της ζωής του τον έχει οδηγήσει σε μια εκτενή έρευνα για την μουσική δεκτικότητα, τη μουσική ανάπτυξη του ατόμου, τη θεωρία μουσικής μάθησης, μια περιεκτική ανάλυση του ρυθμού, και στην πρωτοποριακή εργασία του για την μουσική της πρόωρης παιδικής ηλικίας. Επίσης, η συνεισφορά του στον τομέα της Ψυχολογίας της Μουσικής προσφέροντας δημοσιευμένες μουσικές μετρήσεις που μετρούν πολλές πτυχές της μουσικής δυνατότητας, είναι αξιόλογη και διεθνώς αναγνωρισμένη. Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να παρουσιαστεί η σύνδεση της γλώσσας και της μουσικής σύμφωνα με την έννοια της Ακουστικότητας (Audiation) του Edwin Gordon. Μέσω της ανάπτυξης του όρου Audiation (όρος που δημιούργησε ο Gordon), όπου στηρίζεται στην εσωτερική ακοή, οι νέοι μουσικοί μαθαίνουν να κατανοούν τις τονικές και ρυθμικές πτυχές της μουσικής που εκτελούν, με το να διαβάζουν, να γράφουν, να αυτοσχεδιάζουν, και να συνθέτουν. Μέσα από την βιωματική εμπειρία, η μουσική και η γλώσσα μοιράζονται πολλά κοινά στοιχεία: όπως το ύψος, τη ταχύτητα, τη δυναμική και κυριότερο τη ρυθμική δομή. Κατά συνέπεια, η χρήση της γλώσσας βοηθά τα παιδιά να αντιληφθούν το ρυθμό, τη διάρκεια και τους τονισμούς της μουσικής.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 4ου Διεθνούς Συνεδρίου "Tέχνες και Εκπαίδευση: Δημιουργικοί Τρόποι εκμάθησης των γλωσσών"en_US
dc.sourceΔιεθνές Συνέδριο Τέχνες και Εκπαίδευση: Δημιουργικοί Τρόποι εκμάθησης των …, 2011-
dc.subjectΑκουστικότηταen_US
dc.subjectΓλώσσαen_US
dc.subjectΜουσικήen_US
dc.subjectGordonen_US
dc.titleΗ σύνδεση της γλώσσας και της μουσικής σύμφωνα με την έννοια της Ακουστικότητας (Audiation) του Edwin Gordonen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference4o Διεθνές Συνέδριο "Τέχνες και Εκπαίδευση: Δημιουργικοί Τρόποι εκμάθησης των γλωσσών", 6-8 Μαΐου 2011, Αθήνα, Ελλάδαen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume1en_US
dc.identifier.spage190en_US
dc.identifier.epage195en_US
dc.linkhttps://www.openbook.gr/texnes-kai-ekpaideysi/en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.openairetypeConference Paper-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-7417-778X-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

20
checked on Sep 17, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.