DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMousena, Eleni-
dc.contributor.authorPoumprou, Maria-
dc.date.accessioned2024-03-06T21:36:06Z-
dc.date.available2024-03-06T21:36:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifiergoogle_scholar-dqWcrQ0AAAAJ:M3ejUd6NZC8C-
dc.identifier.otherdqWcrQ0AAAAJ:M3ejUd6NZC8C-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1426-
dc.description.abstractΣτο πεδίο της αγωγής και της εκπαίδευσης στην πρώιμη παιδική ηλικία χρησιμοποιούνται ποικίλοι όροι–λέξεις, τόσο στη χώρα μας όσο και στο διεθνή χώρο. Οι λέξεις που επιλέγουμε για να ονομάσουμε τα πράγματα αποτελούν συμβολικές αναπαραστάσεις της εμπειρίας και δεν είναι ουδέτερες.«Οι λέξεις υπονοούν κρίσιμες ονομασίες και αποτελούν απόπειρες να τιθασευτούν σκοτεινές ανθρώπινες εμπειρίες, εν μέρει ή ενόλω ανεξήγητες»(Μαρωνίτης, 2012). Για τον Bourdieu,«Δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορεί να ειπωθεί και μπορείς να πεις το τίποτα»(1999: 55). Τι λέγεται, λοιπόν, πως λέγεται και τι θα μπορούσε να ειπωθεί αναφορικά με την αγωγή και την εκπαίδευση κατά την πρώιμη παιδική ηλικία; Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται και αναλύονται οι όροι–λέξεις που χρησιμοποιούνται για το εν λόγω θέμα, σε μια προσπάθεια δημιουργίας ενός διαμοιρασμένου πλαισίου επικοινωνίας μεταξύ των ενδιαφερομένων. Γίνεται σύντομη αναδρομή στην ανάδειξη της παιδικής ηλικίας και των θεσμών που έχουν δημιουργηθεί, στη συνέχεια γίνεται ανάλυση των όρων που χρησιμοποιούνται στη χώρα μας σε επιστημονικό επίπεδο και σε επίπεδο εφαρμογών και, τέλος, κατατίθεται πρόταση για ανασυγκρότηση του πεδίου της αγωγής και εκπαίδευσης των παιδιών ηλικίας 3-6χρόνων. Εξετάζοντας τους όρους που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αναδεικνύεται η πολυπλοκότητα και η δυναμική που χαρακτηρίζουν το συγκεκριμένο πεδίοen_US
dc.language.isoelen_US
dc.titleΟι λέξεις και τα πράγματα στην αγωγή και εκπαίδευση της πρώιμης παιδικής ηλικίας,en_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference2ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής, ‘‘Σύγχρονα θέματα Παιδαγωγικής, Ψυχοπαιδαγωγικής & Παιδιατρικής’’, 10-11 Νοεμβρίου 2012, Αθήναen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.linkhttps://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/prosxoliki_agogh.pdfen_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeConference Paper-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-9635-6196-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Conference Papers or Poster or Presentation / Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

22
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.