DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kalessopoulou, Despina | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-07T09:57:17Z | - |
dc.date.available | 2024-03-07T09:57:17Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier | google_scholar-ZGlXfIQAAAAJ:ufrVoPGSRksC | - |
dc.identifier.isbn | 978-618-00-0432-8 | - |
dc.identifier.other | ZGlXfIQAAAAJ:ufrVoPGSRksC | - |
dc.identifier.uri | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1436 | - |
dc.description.abstract | Τα Παιδικά Μουσεία εμφανίστηκαν στο τέλος του 19ου και τις αρχές του 20ού αιώνα ως μια προσπάθεια δημιουργίας μαθησιακών περιβαλλόντων που υποστηρίζουν την προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών μέσα από την αξιοποίηση μουσειακών συλλογών και ειδικών θεματικών εγκαταστάσεων. Μια δημοφιλής κατηγορία εκθεμάτων τους, που εντάσσονται στην ευρύτερη κατηγορία της παρουσίασης της καθημερινής ζωής, αναπαριστούν τμήματα του αστικού ιστού, όπως η γειτονιά με τα καταστήματά της, τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή το λιμάνι μιας πόλης, ενώ άλλα προσεγγίζουν μέσα από την αναδημιουργία ιδιωτικών ή δημόσιων χώρων κοινωνικά ζητήματα της εποχής μας, όπως η πολυπολιτισμικότητα, οι διακρίσεις, ο καταναλωτισμός. Το άρθρο επιχειρεί να σκιαγραφήσει τα είδη των εκθεσιακών περιβαλλόντων που καλούν τα παιδιά να εξερευνήσουν, να κατανοήσουν και να οικειωθούν πλευρές της πόλης και της συλλογικής ζωής και εξετάζει τη διαφοροποίηση των παιδαγωγικών τους στόχων και μεθόδων. Παράλληλα σχολιάζονται καλές πρακτικές που ακολουθούνται έτσι ώστε τα παιδιά να μη λειτουργούν μόνο ως επισκέπτες του μουσείου, αλλά και να συμμετέχουν ενεργά στη λειτουργία και τη διαμόρφωση του ιδιαίτερου αυτού αστικού χώρου. | en_US |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.relation.ispartof | Πρακτικά Συνεδρίου "Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; Όταν η συνθήκη αγωγής και εκπαίδευσης τέμνεται με την καθημερινότητα της πόλης" | en_US |
dc.source | Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; 1, 1023-1037, 2018 | - |
dc.subject | Παιδικά μουσεία | en_US |
dc.subject | Αναπαράσταση αστικού ιστού | en_US |
dc.subject | Οπτική του παιδιού | en_US |
dc.subject | Κοινωνική μάθηση | en_US |
dc.subject | Πολιτιστική παιδαγωγική | en_US |
dc.title | Η συμβολή των παιδικών μουσείων στην προσοικείωση του αστικού τοπίου | en_US |
dc.title.alternative | The contribution of children’s museum to getting familiar with the urban landscape | en_US |
dc.type | Conference Paper | en_US |
dc.relation.conference | Διεπιστημονικό Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή "Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; Όταν η συνθήκη αγωγής και εκπαίδευσης τέμνεται με την καθημερινότητα της πόλης", 19-21 Μαΐου 2017, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα | en_US |
dc.relation.dept | Department of Early Childhood Education and Care | en_US |
dc.relation.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | en_US |
dc.relation.volume | 1 | en_US |
dc.identifier.spage | 1023 | en_US |
dc.identifier.epage | 1037 | en_US |
dc.link | https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/childspace/article/view/1410 | en_US |
dc.collaboration | University of West Attica (UNIWA) | en_US |
dc.subject.field | Social Sciences | en_US |
dc.journals | Open Access | en_US |
dc.publication | Peer Reviewed | en_US |
dc.country | Greece | en_US |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.openairetype | Conference Paper | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.grantfulltext | none | - |
crisitem.author.dept | Department of Early Childhood Education and Care | - |
crisitem.author.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0001-6004-8274 | - |
crisitem.author.parentorg | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
Appears in Collections: | Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.