DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKalessopoulou, Despina-
dc.date.accessioned2024-03-07T09:57:17Z-
dc.date.available2024-03-07T09:57:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifiergoogle_scholar-ZGlXfIQAAAAJ:ufrVoPGSRksC-
dc.identifier.isbn978-618-00-0432-8-
dc.identifier.otherZGlXfIQAAAAJ:ufrVoPGSRksC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1436-
dc.description.abstractΤα Παιδικά Μουσεία εμφανίστηκαν στο τέλος του 19ου και τις αρχές του 20ού αιώνα ως μια προσπάθεια δημιουργίας μαθησιακών περιβαλλόντων που υποστηρίζουν την προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών μέσα από την αξιοποίηση μουσειακών συλλογών και ειδικών θεματικών εγκαταστάσεων. Μια δημοφιλής κατηγορία εκθεμάτων τους, που εντάσσονται στην ευρύτερη κατηγορία της παρουσίασης της καθημερινής ζωής, αναπαριστούν τμήματα του αστικού ιστού, όπως η γειτονιά με τα καταστήματά της, τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή το λιμάνι μιας πόλης, ενώ άλλα προσεγγίζουν μέσα από την αναδημιουργία ιδιωτικών ή δημόσιων χώρων κοινωνικά ζητήματα της εποχής μας, όπως η πολυπολιτισμικότητα, οι διακρίσεις, ο καταναλωτισμός. Το άρθρο επιχειρεί να σκιαγραφήσει τα είδη των εκθεσιακών περιβαλλόντων που καλούν τα παιδιά να εξερευνήσουν, να κατανοήσουν και να οικειωθούν πλευρές της πόλης και της συλλογικής ζωής και εξετάζει τη διαφοροποίηση των παιδαγωγικών τους στόχων και μεθόδων. Παράλληλα σχολιάζονται καλές πρακτικές που ακολουθούνται έτσι ώστε τα παιδιά να μη λειτουργούν μόνο ως επισκέπτες του μουσείου, αλλά και να συμμετέχουν ενεργά στη λειτουργία και τη διαμόρφωση του ιδιαίτερου αυτού αστικού χώρου.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά Συνεδρίου "Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; Όταν η συνθήκη αγωγής και εκπαίδευσης τέμνεται με την καθημερινότητα της πόλης"en_US
dc.sourceΧώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; 1, 1023-1037, 2018-
dc.subjectΠαιδικά μουσείαen_US
dc.subjectΑναπαράσταση αστικού ιστούen_US
dc.subjectΟπτική του παιδιούen_US
dc.subjectΚοινωνική μάθησηen_US
dc.subjectΠολιτιστική παιδαγωγικήen_US
dc.titleΗ συμβολή των παιδικών μουσείων στην προσοικείωση του αστικού τοπίουen_US
dc.title.alternativeThe contribution of children’s museum to getting familiar with the urban landscapeen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conferenceΔιεπιστημονικό Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή "Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; Όταν η συνθήκη αγωγής και εκπαίδευσης τέμνεται με την καθημερινότητα της πόλης", 19-21 Μαΐου 2017, Θεσσαλονίκη, Ελλάδαen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume1en_US
dc.identifier.spage1023en_US
dc.identifier.epage1037en_US
dc.linkhttps://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/childspace/article/view/1410en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.subject.fieldSocial Sciencesen_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeConference Paper-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0001-6004-8274-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

20
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.