DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMousena, Eleni-
dc.contributor.authorZerva, Maria-
dc.date.accessioned2024-03-09T22:48:49Z-
dc.date.available2024-03-09T22:48:49Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifiergoogle_scholar-dqWcrQ0AAAAJ:Wp0gIr-vW9MC-
dc.identifier.otherdqWcrQ0AAAAJ:Wp0gIr-vW9MC-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1456-
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΕλληνικό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσηςen_US
dc.sourceΕλληνικού Ινστιτούτου Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης, 2010-
dc.titleΗ άνοδος της προφορικότητας στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδώνen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference5ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Μαθαίνω πώς να μαθαίνω", 7-9 Μαΐου 2010, Αθήνα, Ελλάδαen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.linkhttp://www.elliepek.gr/documents/5o_synedrio_eisigiseis/Mousena_Zerba.pdfen_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
item.openairetypeConference Paper-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-9635-6196-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Conference Papers or Poster or Presentation / Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

15
checked on Sep 11, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.