DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Mousena, Eleni | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-14T13:21:45Z | - |
dc.date.available | 2024-03-14T13:21:45Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier | google_scholar-dqWcrQ0AAAAJ:dhFuZR0502QC | - |
dc.identifier.isbn | 978-960-8206-67-0 | - |
dc.identifier.other | dqWcrQ0AAAAJ:dhFuZR0502QC | - |
dc.identifier.uri | https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1470 | - |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.relation.ispartof | Πρακτικά 7ου Διεθνούς Συνεδρίου "Διαπολιτισμική Εκπαίδευση - Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα" | en_US |
dc.source | 7ου Διεθνούς Συνεδρίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του Κέντρου …, 2004 | - |
dc.title | Πολιτιστικός Πλουραλισμός και Εκπαίδευση | en_US |
dc.type | Conference Paper | en_US |
dc.relation.conference | 7ο Διεθνές Συνέδριο "Διαπολιτισμική Εκπαίδευση - Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα", 18-20 Ιουνίου 2004, Πάτρα, Ελλάδα | en_US |
dc.relation.dept | Department of Early Childhood Education and Care | en_US |
dc.relation.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | en_US |
dc.link | https://pgeorgogiannis.inpatra.gr/praktika/2004_7o.pdf | en_US |
dc.collaboration | University of West Attica (UNIWA) | en_US |
dc.publication | Peer Reviewed | en_US |
dc.country | Greece | en_US |
local.metadatastatus | verified | en_US |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.openairetype | Conference Paper | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.grantfulltext | none | - |
crisitem.author.dept | Department of Early Childhood Education and Care | - |
crisitem.author.faculty | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-9635-6196 | - |
crisitem.author.parentorg | School of Administrative, Economics and Social Sciences | - |
Appears in Collections: | Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου |
CORE Recommender
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.