DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMousena, Eleni-
dc.contributor.authorMakri, Stavriani-
dc.date.accessioned2024-03-17T15:19:50Z-
dc.date.available2024-03-17T15:19:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifiergoogle_scholar-dqWcrQ0AAAAJ:NaGl4SEjCO4C-
dc.identifier.isbn978-618-5458-71-3-
dc.identifier.otherdqWcrQ0AAAAJ:NaGl4SEjCO4C-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/1489-
dc.description.abstractΗ παρουσία ανδρών παιδαγωγών στην Προσχολική Αγωγή αποτελεί ένα ζήτημα που απασχολεί όλο και περισσότερο την επιστήμη και την κοινωνία. Η εργασία αυτή έχει σκοπό να αναδείξει τους παράγοντες της μειωμένης παρουσίας του ανδρικού φύλου στο επάγγελμα των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας, τις προσδοκίες των επαγγελματιών παιδαγωγών για το επάγγελμα, καθώς και τα οφέλη από την αύξηση της παρουσίας τους στο επάγγελμα. Η εργασία είναι μια βιβλιογραφική ανασκόπηση του θέματος, η οποία διερευνά και αναλύει βιβλιογραφικές πηγές της τελευταίας δεκαετίας σε έγκυρες επιστημονικές πηγές. Εν τέλει, οι έρευνες, οι οποίες αναλύονται, φαίνεται να καταλήγουν σε ένα κοινό συμπέρασμα, ότι η ένταξη του ανδρικού φύλου στον τομέα, μειώνει την εμφάνιση κοινωνικών στερεοτύπων και έμφυλων ανισοτήτων. Σε όλη αυτή την προσπάθεια για ένταξη των ανδρών παιδαγωγών, καθοριστικό ρόλο διαδραματίζει και η οικογένεια, ως πρώτος φορέας κοινωνικοποίησης.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΕΚΕΔΙΣΥen_US
dc.relation.ispartofΠρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνέδριου "Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό"en_US
dc.sourceΚανταρτζή, Ε.,& Φουργκατσιώτης, Αθ. (Επιμ.) 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο:Το …, 2024-
dc.subjectΠαιδαγωγοίen_US
dc.subjectΆνδρεςen_US
dc.subjectΠροσχολική αγωγήen_US
dc.titleΗ παρουσία του ανδρικού φύλου στους παιδαγωγούς προσχολικής εκπαίδευσης και φροντίδαςen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.relation.conference4ο Πανελλήνιο Συνέδριο:Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό, 4-5 Δεκεμβρίου 2023, Αθήνα, Ελλάδαen_US
dc.relation.deptDepartment of Early Childhood Education and Careen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.volume2en_US
dc.identifier.spage13en_US
dc.identifier.epage21en_US
dc.linkhttps://www.dropbox.com/scl/fi/us9hblikwepzxj0tkoqop/4.pdf?rlkey=4u1iw01gm1ir7iijp5q02qtrp&dl=0en_US
dc.collaborationUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.journalsOpen Accessen_US
dc.publicationPeer Revieweden_US
dc.countryGreeceen_US
local.metadatastatusverifieden_US
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypeConference Paper-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartment of Early Childhood Education and Care-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-9635-6196-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Book Chapter / Κεφάλαιο Βιβλίου
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

35
checked on Nov 5, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.