Ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μια μελέτη εφαρμογής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες
Authors: Κυριαζής, Δημήτρης 
Advisor: Antoniou, Angeliki 
Committee Member: Kyriaki - Manessi, Daphne 
Tranta, Alexandra 
Publisher: University of West Attica (UNIWA)
Issue Date: 12-Jul-2021
Program: Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
Keywords: Ολυμπιακοί Αγώνες, Ολυμπία Mario & Sonic, Εκπαίδευση, Ηλεκτρονικό παιχνίδι, Αγωνίσματα, Μουσείο, Πολιτισμός
Abstract: 
Η πτυχιακή εργασία μου έχει ως θεματική την ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μια μελέτη εφαρμογής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα το Mario and Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020.
URI: https://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/149
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Type: Bachelor Thesis
Department: Department of Archival, Library and Information Studies 
School: School of Administrative, Economics and Social Sciences 
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες

CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

23
checked on Oct 11, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.