DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAntoniou, Angeliki-
dc.contributor.authorΓκιολάι, Λουίζα-
dc.date.accessioned2023-10-12T08:03:22Z-
dc.date.available2023-10-12T08:03:22Z-
dc.date.issued2022-02-24-
dc.identifier.urihttps://uniwacris.uniwa.gr/handle/3000/162-
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές διάχυσης της πληροφορίας και προώθησης, τις οποίες ακολουθούν τα ξένα και ελληνικά μουσεία στα κοινωνικά δίκτυα, σε σχέση με τις διεθνείς πρακτικές και οδηγίες του ICOM. Στην αρχή παρουσιάζεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση με στοιχεία από το παρελθόν σχετικά με το ζήτημα. Κατόπιν, ακολουθεί ανάλυση πρακτικών και καμπανιών, που έχουν υιοθετηθεί από μουσεία του κόσμου, κατά την διάρκεια κυρίως της πανδημίας του κορονοϊού. Εν συνεχεία, παρουσιάζονται δύο μελέτες περίπτωσης για το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο της Αθήνας και το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο των Τιράνων στην Αλβανία. Σε αυτές τις περιπτώσεις προηγήθηκε παρατήρηση των λογαριασμών των αντίστοιχων μουσείων σε όσες κοινωνικές πλατφόρμες διατηρούν ενεργή παρουσία και συλλέχθηκαν πληροφορίες, οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν, για την αξιολόγηση της παρουσίας των μουσείων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δημιουργήθηκε επίσης, για κάθε μουσείο μια πρόταση βελτίωσης των ήδη υπάρχοντών πρακτικών που φαίνονται να ακολουθούν τα μουσεία. Στην περίπτωση του Εθνικού Ιστορικού Μουσείο των Τιράνων στην Αλβανία, παρουσιάζεται μία πιο εκτεταμένη πολιτική με ενδεχόμενες ιδέες και στρατηγικές, τις οποίες το Μουσείο θα μπορούσε να ακολουθήσει, βασισμένες στο σύνολο κανόνων του ICOM, για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.en_US
dc.format.extent51-
dc.language.isoelen_US
dc.publisherUniversity of West Attica (UNIWA)en_US
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςen_US
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςen_US
dc.subjectΞένα μουσείαen_US
dc.subjectΕθνικό Ιστορικό Μουσείο Αθήναςen_US
dc.subjectΕθνικό Ιστορικό Μουσείο Αλβανίας (Τίρανα)en_US
dc.subjectΠροώθησηen_US
dc.subjectΠολιτικήen_US
dc.subjectΣτρατηγικέςen_US
dc.subjectΠρακτικέςen_US
dc.subjectΚορονοϊόςen_US
dc.subjectICOMen_US
dc.subjectSocial mediaen_US
dc.subjectForeign museumsen_US
dc.subjectNational Historical Museum of Athensen_US
dc.subjectNational Historical Museum of Tiranaen_US
dc.subjectPromotionen_US
dc.subjectPolicyen_US
dc.subjectStrategiesen_US
dc.subjectTacticsen_US
dc.subjectPracticesen_US
dc.subjectICOMen_US
dc.titleΜουσεία και κοινωνικά δίκτυα: επικοινωνιακές πολιτικές μουσείων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσηςen_US
dc.typeBachelor Thesisen_US
dc.relation.deptDepartment of Archival, Library and Information Studiesen_US
dc.relation.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciencesen_US
dc.relation.programΠτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςen_US
dc.contributor.committeememberStoyannidis, Yannis-
dc.contributor.committeememberVraimaki, Eftichia-
dc.linkhttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1633en_US
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeBachelor Thesis-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
crisitem.author.deptDepartment of Archival, Library and Information Studies-
crisitem.author.facultySchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0002-3452-1168-
crisitem.author.parentorgSchool of Administrative, Economics and Social Sciences-
Appears in Collections:Bachelor Theses / Πτυχιακές Εργασίες
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.